صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
با شناسایی دو مورد جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان بیرجند، آمار مبتلایان به کرونای جهش‌یافته انگلیسی در خراسان‌جنوبی به ۱۹ مورد افزایش یافت.

به گزارش بولتن نیوز، محمد دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شناسایی دو مورد جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان بیرجند، آمار مبتلایان به کرونای جهش‌یافته انگلیسی در خراسان‌جنوبی به ۱۹ مورد افزایش یافت.

وی افزود: احتمال افزایش تعداد موارد شناسایی کرونای انگلیسی در استان وجود دارد، زیرا معمولا افراد یک خانواده به طور همزمان مبتلا می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان داشت: هم‌استانی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل شستشوی مکرر دست‌ها، عدم تردد غیرضرور، عدم حضور در تجمعات، دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها، بازار‌ها و مغازه‌ها را رعایت کنند تا مانع از انتشار این ویروس شویم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :