صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره دارند
به ‌احتمال زیاد شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ شارژر ۲۰۰ وات سیمی و بی‌سیم راهی بازار می‌کند.
گروه IT: گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره دارند که شیائومی در کنار ساخت شارژر ۲۰۰ وات سیمی و بی‌سیم، شارژر بی‌سیم معکوس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم راهی بازار می‌کند. به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، این اطلاعات توسط حساب کاربری Digital Chat Station در ویبو منتشر شده است.

 
به گزارش بولتن نیوز به نقل از زومیت، در ادامه این گزارش گفته شده است که شارژر ۲۰۰ وات شرکت شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد و احتمال دارد هم‌زمان با می ۱۱ اولترا عرضه شود.

شیائومی سال گذشته می ۱۰ اولترا را با شارژر بسیار سریع سیمی ۱۲۰ وات راهی بازار کرد؛ پس این موضوع که نسل بعدی شارژرهای این شرکت سریع‌تر باشد، جای تعجب ندارد.

در سال ۲۰۲۱ ویوو iQOO 7 و نوبیا رد مجیک ۶ پرو با شارژر ۱۲۰ وات راهی بازار شده‌اند و رقیبی برای یکی از آخرین محصولات شیائومی به‌حساب می‌آیند.
منبع: زومیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :