صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
جهرمی به این پیام‌رسان‌ها ۵ میلیارد تومان وام داده بود. بیسفون به زودی به کار خود پایان خواهد داد و سروش نیز برای واگذاری گذاشته شده است.

گروه IT: در این تصویر به ترتیب از راست داوری مدیر پیام‌رسان بیسفون، عسکری ساری رئیس هیات مدیره شرکت مالک پیام‌رسان سروش و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات را در کنار یکدیگر در اربعین ۹۶می بینید.



به گزارش بولتن نیوز، جهرمی به این پیام‌رسان‌ها ۵ میلیارد تومان وام داده بود. بیسفون به زودی به کار خود پایان خواهد داد و سروش نیز برای واگذاری گذاشته شده است.

منبع: کانال تواناتک

برچسب ها: جهرمی ، بیسفون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :