صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد
مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی از روز پنج شنبه به استان خبرداد.
به گزارش بولتن نیوز، نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: روز گذشته (سه شنبه) شاهد جو آرام در آسمان استان بودیم و از امروز وزش باد نسبتاً شدید اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: به دلیل شدت وزش باد در ارتفاعات و نواحی کوهستانی احتمال شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب به ابنیه و تاسیسات وجود دارد.
 
داداشی بیان کرد: اما از روز پنج شنبه سامانه سرد و بارشی به استان نفوذ می کند که از پیامدهای آن افزایش ابر، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف است.
 
مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه دارد و طی این مدت دما ۱۴ درجه کاهش می‌یابد.
 
وی گفت: به دلیل شدت بارش ها امکان آبگرفتگی معابر وجود داشته و در نواحی کوهستانی و جاده های کوهستانی به دلیل پدیده مه و کولاک اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :