صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
سخنگوی سازمان سنجش به صداوسیما گفته: دولت تصویب کرده که داوطلبانی که با تاخیر در آزمون‎های سراسری ثبت‎نام کنند، علاوه بر هزینه نام‎نویسی...

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی سازمان سنجش به صداوسیما گفته: دولت تصویب کرده که داوطلبانی که با تاخیر در آزمون‎های سراسری ثبت‎نام کنند، علاوه بر هزینه نام‎نویسی، ۱۲۰ هزار تومان هم باید هزینه دیرکرد واریز کنند.

دیر ثبت‎نام کردن، بسیاری از بخش‌ها را درگیر می‌کند و باید به یک شکلی هزینه‌هایی که تحمیل می‌شود جبران شود. این مبلغ به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد.

منبع: خبر فوری

برچسب ها: سازمان سنجش ، سراسری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :