صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
در استان چهارمحال‌وبختیاری صورت گرفت
194 دستگاه لپ‌تاپ به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش موسسه خیریه عترت بوتراب در استان چهارمحال‌وبختیاری اهدا شد.

به گزارش بولتن نیوز، 194 دستگاه لپ‌تاپ به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش موسسه خیریه عترت بوتراب در استان چهارمحال‌وبختیاری اهدا شد.

هفته گذشته با حضور علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد استان، عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، عباس پیدا مدیر واحد تحصیلی بوتراب و هجیر رحیمی مدیر دفتر نمایندگی بوتراب در استان 5 دستگاه لپ‌تاپ به 5 تن از دانش‌آموزان و دانشجویان بوتراب اهدا شد.

شایان ذکر است مراسم اهدای 194 دستگاه لپ‌تاپ با توجه به شیوع ویروس کرونا تنها با حضور ۵ دانش‌آموز و دانشجو برگزار شد و مابقی نیز طی هفته آینده، توسط مددکاران به فرزندان ایتام تحت‌حمایت تحویل داده می‌شود.

این لپ‌تاپ‌ها با هدف استفاده فرزندان از آموزش‌های آنلاین و مجازی تهیه شده و با اولویت دانشجویان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه توزیع خواهد شد.

به همین مناسبت، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال‌وبختیاری با ارسال پیامی از موسسه خیریه عترت بوتراب تقدیر نمود.

برچسب ها: خیریه ، شهرستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :