صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان استان سه فروند لنج صید غیرمجاز ترال در آب‌های بندرلنگه و ابوموسی توقیف کردند.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ عبدالله لشکری روز جمعه با اعلام این خبر افزود: مرزبانان بندرلنگه و ابوموسی در یک عملیات هماهنگ و حین گشت زنی به سه فروند موتور لنج در حال صید غیرمجاز ترال برخورد و آن‌ها را بازرسی کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی از این لنج ها، تور صیادی صید ترال و ۶ تن انواع ماهی کشف شد.
جانشین مرزبانی هرمزگان، ارزش ماهی‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۲۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: بندرلنگه ، هرمزگان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :