صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

گروه اجتماعی: دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۳۶۰ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۴۵۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون ۸ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :