صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۳۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک توییت، نسبت به افتتاحیه حسینیه ۴ میلیون دلاری و رونمایی از منبر ۴۰۰ هزار دلاری ساخته شده از..

گروه فرهنگی: سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تازه نیوز، فرقه شیرازی (شیعه انگلیسی) که مأمور تسلط افکنی در جهان اسلام هستند، در افتتاحیه حسینیه چهار میلیون دلاری قصر الزهرا در کاظمین، از منبر طلایی ۴۰۰ هزار دلاری رونمایی کردند.

قطعاً این بدعت هم ضربه مکتب اهل بیت است، خاندانی که نماد ساده‌زیستی یتیم نوازی و حمایت از محرومان هستند.

برچسب ها: توییتر ، کاظمین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
avdt
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اللهم عجل لولیک الفرج!!!!.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :