صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
پس از اعلام وزارت بهداشت برای تعویق مسابقه شهرآورد پایتخت به دلیل ناسالم بودن آب و هوای تهران، هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش...

به گزارش بولتن نیوز، پس از اعلام وزارت بهداشت برای تعویق مسابقه شهرآورد پایتخت به دلیل ناسالم بودن آب و هوای تهران، هنوز این درخواست مورد تایید و بررسی قرار نگرفته است.

هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهران در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: تا به این لحظه که بنده با شما صحبت می‌کنم هیچ درخواستی مبنی بر لغو بازی از هیچ نهادی به ما اعلام نشده است و این دیدار طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.

طبق جلسه هماهنگی امروز، این مسابقه از ساعت ۱۶:۳۵ فردا برپا می‌شود.

منبع: انتخاب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :