کد خبر: ۷۰۲۸۴
تعداد نظرات: ۴۷۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است؛ روشن است كه آنها كدامين فيلم ها را می خواهند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی که به سیاه نمایی جامعه ایران می پردازد، در جشنواره گلدن گلوب ، حاشیه های تاسف برانگیزی توسط کارگردانش ایجاد کرده که باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شده است .

پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید!


جودی فاستر بازیگر منحرف امریکایی بهمراه اصغر فرهادی


همانطور که در عکسها مشهود است جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهای مستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقی است سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.

حال سوالی که در اذهان عمومی ایجاد می شود اینست که آیا شایسته است چنین شخصیت  فرو مایه ای مدافع فرهنگی مرز و بوم عزیز کشورمان در مجامع بین المللی باشد و این حقیقت را که از زبان سید شهیدان قلم "سید مرتضی آوینی "جاری شده است باردیگر به اثبات می رساند که گفت: " حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است. تكنيك و محتوا را نيز نمي توان از يكديگر تفكيك كرد و چون اين چنين است، پر روشن است كه آنها كدامين فيلم ها را می خواهند./م

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کاربر
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ای بولتن منحرف ، برو خودت را اصلاح کن . با این عقاید پوچ وطالبانی!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما آیا می دانی که اسلام چیست؟یا اینکه اصلاً چقدر قرآن خوانده اید تا نظرات اسلام را بدانید؟که به این عقیده بولتن طالبانی بودن را برچسب می زنید؟
اسلام شما اسلام آمریکایی است چون نمی دانید که یک مسلمان چگونه باید با یک کافر مغرض برخورد کند.
پارسا
| |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اينگونه به جامعه هنري نميتوان حمله كرد.در كشورمان هر روز شاهد صحنه هاي وقيحانه تر هستيم و دم برنمي آوريم.چرا؟چرا نگرش هاي جوامع را تنهابخاطر نفع و يا ضرر خويش تفسير ميكنيم؟و چراوچرا؟؟؟
محمد
| |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
عقاید پوچ و طالبانی مخصوص شماست که مانند گوسفند دنباله روی شیطان شده اید.
خداوندشما را اصلاح کند که نزدیک است در رذالت به استادی شیطان برسید
آرش
| |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
دمت گرم فرهادی,تو باعث افتخار ایرانی
متين
| |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما كاربر:هنوز طريقه صحبت در جامعه مجازي بعنوان يك نظريه گذار را هنوز نمي داني متعجبم چطور ياوه سرايي مي كني .در اينگونه موارد اگر مي تواني حرف بزني بايست نقد و تحليل كني نه اينكه همانند بي سوادان فارغ از همه چيز نسبت ناروا به رسانه يا هرچيز ديگر بدهي .ناسزا گويي براي افراد ناباب و سوخته است حال بيا و تحليل و نقد كن دوست خوبم
وحيد
| |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
فرهادي متأسفم.فقط براي اينكه رفتار كثيف رو بر حفظ رفتار خوب ترجيح دادي .وفرهنگ مسلموني خودتو زير سوال بردي لااقل جلو دوربين چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
همه ما ارش کمانگیر را می شناختیم ولی از قرار معلوم یک ارش ناشناخته هم داشتیم که اخیرا با ایشان اشنا شدیم و ایشان همین ارش زمین گیر هستند که در اینجا نظرات مشعشع خود را میگذارند
چرا؟
| |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آدم هاي حقيري مثل اين آقاي بي هنر كه
آبرويي براي خودشان هم ندارند كي مي توانند عزت يك امت اسلامي كه بر خداي احد و واحد تكيه دارد ذره اي خدشه دار كنند.
يا من تعز من تشاء و تزل من تشاء،
ناشناس
| |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سوژه خنده ما هم جور شد
جودی فاستر فاسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رسول
| |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حسود هرگز نیاسود.
فدایی رهبر
| |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
منحرف شمایی یا رسانه ای که باتوجه به مستندات موجود اعلام خبر میکند؟؟؟؟؟؟؟
فریدونکناری
| |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
به نظر من شما خصومت شخصی خودتان از اصغر فرهادی رو به فیلمش ربط دادید واقعا شما فیلم شناسید یا اسلام شناس خوب من هم مثل شما میگم اگه آقای فرهادی مسلمون شیعه هست پس باید طبق دستورات دین عمل میکرد و به این خانوم ها دست نمیداد فکر کنم اطلاع ندارید این فیلم تو جشنواره فجر جایزه های زیادی رو برده یکی از این جایزه ها هم از بهترین فیلم از نگاه تماشاچی بود شما جنبه های خوب فیلم رو ربط دادیدین به سیاسی بودنش ؟؟؟مثلا اونجاهایی که اون خانوم حلال و حروم رو رعایت میکنه یا اونجایی که پدر احترام و حق رو به دخترش میده و با اون یه رابطه پدرانه خوب برقرار میکنه و موارد زیاد دیگه که مهمترینش ردیلت های اخلاقی ما انسانها در شرایط سخته که مختص همه انسانهاست به هر حال کار بد رو باید گفت بده و کار خوب رو باید گفت خوبه دست دادن به نامحرم بد و رفتن به اونجا و بهترین جایزه دنیا رو گرفتن و به همه گفت مردم ایران مردم صلح دوست و مهربان و... هستند هم خیلی خوبه منتظر جواب درست و منطقی شما مثل همیشه هستم شاید طرز فکر من اشتباست و باید درست بشه امیدوارم بی ادبی نکرده باشم..البته دوستان این نظر رو به یکی از وبلاگ ها که این موضوع رو گذاشته بود فرستادم نظر شما رو هم بدونم بد نیست اینم وبلاگمvaliasr-paygah.blogfa.com
ناشناس
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آیا اصغر فرهادی هم باید مسئولیت اعمال دیگران مانند جودی فاسترها را به گردن بگیرد. مگر در قرآن نداریم لاتزروا وازره وزر اخری. چرا آبروی دین می برید؟ این بنده خدا رفت تا جایزه فیملش را بگیرد. چرا همه چیز را با هم قاطی می کنید؟ به خدا من مسلمان هم از این همه تنگ نظری و بهانه جویی شما خسته شده ام.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
لازم نیست مسوولیت اونو به عهده بگیره...ولی آقای فرهادی بی هویت نفهمیده که فرد مسلمان ایرانی نباید با آنجلینا جولی که یک فاحشه بین المللی است دست بدهد....خواهشا احکام دین رو هم سیاسی نکنید...یه فیلم در پیت به خاطر توهین یه فرد معلوم الحال به نظام کشورش برنده حیوانات طلایی میشه بعدش یه سری دیگه که اصلا اراده از خودشون ندارن و از هر طرف باد بیاد میرن همون طرف هم ازش حمایت میکنن!!!!!
ناشناس
| |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اقای قرانی تو کجای قران گفته شده تو مجالسی شرکت کنین که سرو مشروب کوچیک کوچیکشه ؟؟ بقیش پیشکش ...لطف کن از قران خرج نکن
ضد بهائی
| |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
رفت جایزه فیلمش رو بگیره ولی به چه قیمتی ؟ تحقیر ملت و دست کشیدن از دین . مگر اسلام نفرموده حق نداری بر سر سفره ای که در آن شراب وجود دارد حاضر شوی ؟
شراب توی سرشان بخورد چرا با فاحشه و همجنس باز دست داد ؟ ضمنا برایت نمی صرفید باقی آیه را بخوانی نه ؟
وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولاً ﴿15﴾ وَإِذَا أَرَدْنَا أَن نُّهْلِكَ قَرْيَةً أَمَرْنَا مُتْرَفِيهَا فَفَسَقُواْ فِيهَا فَحَقَّ عَلَيْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِيرًا
ناشناس
| |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تو همین قرآن و شرع مقدس یاکید شده که در مجلسی که در آن گناه انجام می شود نباید حضور پیدا کرد برادر چرا اینقدر ساده ای
ناشناس
| |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بشینید فیلم رو ببینید بعد به بدبخت حرف بزنید...همه بد بختی ما از همین هوچی بازیهامونه...
ناشناس
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ادمی به درستی برخی اظهار نظرها مثل نگاه اقای سلحشور می رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقای سلحشور بهتر است در مورد سرقت ادبی سریال یوسف پیامبر به افکار عمومی توضیح دهد
موفقیت جهانی یک فیلم ایرانی را نباید با دخالت مسایل سیاسی کمرنگ کرد
هرچه باشد نام ایران مطرح است
ناشناس
| |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سلحشور پته این بی فرهنگ ها رو ریخته بیرون برای همین از اون ناراحتند .
ناشناس
| |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اونکه قضیه اش مشخص شد.درضمن یک داستان که در قرآن آمده هزارن نفر میتونن بنویسن ویا حتی از این داستان فیلم بسازند داستان ادبی که نیست بگیم این به ذهن خود فرد رسیده وهیچکس حق ندارد این داستان رادوباره بنویسد یا از رویش فیلم بسازد
سيد
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بولتن بولتن ... حمايت مي كنيم........
مرگ بر منحرف....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
وطن فروشان تازه بولتن را کشف کرده اند و حمله ور شده اند اینجای جای شما نیست بروید به سایت خودتان که نامش شاید انتخا.. است
ناشناس
| |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
تو چی می گی این وسط....برو بچسب به منفی هات
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
لطفا انقدر شان ملت ایران رو پایین نیاریداز یک رسانه واقعا بعیده.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما فکر کردید در اینجا باید قورمه سبزی بپزند چی از رسانه بعیده ؟؟خبر رسانی ؟؟اتفاقا کار رسانه همین است اگر نه لطفا بما بگوئید کار رسانه چیست ؟
نیما
| |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
آن دو حرکت در شان تو و امثال توست نه ملت ایران . همه فهمیدند و خندیدند جز تو و رفیقت که مضخکه آن جمع بودید . اصلا معنی آن دو حرکت آن زن همجنس باز را فهمیدی ؟
علی اصغر
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
از دیروز چه همه سایتها راه افتادن از این مرد حمایت میکنند وافتخار مملکت میدونن به خاطر جایزه گلدن آخه یک بچه مسلمون کنار یک خانم خارجیغیر مسلمان وبرهنه میشینه ویا با آنجلینا جولی عکس میندازه ؟
erfan
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اي كاش شما اونجا بودين تا از آبروي ما دفاع كنيد.اما خوب هر كسي هم لياقت حضور در هر جايي رو نداره. اما ايشاله در محله خودتان از اسلام دفاع كنيد تا ديگه قتل و تجاوز و بي آبرويي پيش نياد.
خودشناسي سر آغاز تمام معرفتهاست.
من و شما كه بلديم انگشت تهمت و اتهام رو به سمت هركسي دراز كنيم نه پي به شخصيت قابل تعالي خودمون برديم و نه خواهيم توانست آبروي دينمون رو حفظ كنيم. اميد كه باعث بي ابروييش نشويم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آیا مسلمان نباید امر به معروف و نهی از منکر کند؟یا شما به چنین وضعی در ته دلتان راضی هستید و رویتان نمی شود که آن را افشا کنید؟
هرمز
| |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اره واقعا لیاقت نشست و بر خواست با هر فاسد و تن فروشی برا هر انسانه با شرفی وجود نداره ...
محمود
| |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شرایط یک فدی عادی در جامعه با شرایط شخصی که به عنوان نماینده یک ملت در چنین مراسمی شرکت می کنه بسیار فرق دارد. این بنده خدا جدای از این مسایل به عنوان یک شخص عادی حداقل می تونست یه کم خویشتن دار باشه و اینقدر از ملاقات با این خانم ... ذوق زده نشه!؟
هموطن
| |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
په چته په ، چرا خلط مبحث ميکني ، نظرتو درباره کار اين خدانشناس بگو ، ضمنا اونجا رفتن لياقت نميخواد بلکه بايد کافيه به اين مملکت و به اين نظام خيانت کني بعدش خودشون به يه بهونه اي ميبرنت اونجا،مثل همين آقا و شيرين عبادي و ...
سرباز واقعی ولایت
| |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دوستان عزیز من هم موافق هستم که مسلمان نباید ....

ولی دوستان براستی تو کشور ما چه چیزی سر جاشه؟
مطمئن باشید اگر ما عقل سیاسی بهتری داشته باشیم و با هوشمندی کارهای فرهنگی اسلامی خودمون رو دنبال کنیم ، اینقدر اسلام ما غنا داره که الگو میشیم و این جوایز اون موقع ارزشی نزد مردم نداره

ادبیات تند نتیجه معکوس داره، باید مسوولان با هوشمندی فضای باز و آرامی رو به وجود بیارن
ناشناس
| |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دو چیز دست خود انسانهاست احترام و ابرو .
میلاد
| |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
هر کسی یک خو و طبعی دارد . شما جلوی سگ بهترین غذا را بگذار اگر خورد . ولی بمحض اینکه یک استخوان جلویش بیاندازی کیف می کند . خو و طبع ما از این جماعت بیزار است ولی در عین حال تو و دوستانت اگر برای نظافت آنجا هم دعوت بشوید به آن افتخار می کنید .
وحيد
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
گربت نمي پرستي با كافران چكارت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خوب اینو به فرهادی بگو بما چه ؟
arash
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
واقعابه عنوان يك وزنامه نگارازشمامتاسفم.به جاي تشكروسپاس ازيك كارگردان ايراني كه توانسته است دريك جشنواره بين المللي نام كشورمارا به زبانهابيندازداين گونه تخريب مي كنيد.حال گناه فرهادي چيست كه آن خانم درآنجاحضورداردومرتكب رفتار...مي شود.اصلاتاكي مابايدرفتارديگران راباملاكهاي خودبسنجيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اقای ارش شما هم که اینکاره نیستید اگر فیلمی بسازید که در ان هر چه بیشتر در مورد ایران سیاه نمائی کنید این جایزه را به شما هم خواهند داد هدف خراب کردن ایران است . فراموش نکنید همه کسانی که این جایزه را به ایشان دادند و در انجا حاضر بودند همان کسانی هستند که فیلم 300 را ساختند و ایران و ایرانی را انگونه که همه دیدیم به مردم جهان معرفی کردند دشمنی انها با ایران اسلامی هم نیست چرا که ان فیلم مربوط به ایران قبل از اسلام و دوران هخامنشیان بود پس دشمنی انان با ما ملت ایران است چه ایران قبل از اسلام و چه ایران بعد از اسلام چرا ما ایرانیان انقدر زود ذوق زده میشویم انچنان که دیگر همه چیز را فراموش میکنیم و هی افتخار میکنیم تا کی دشمن شناسی ما باید تحت تاثیر احساسات انی و بی تعقل ما بیکار گرفته نشود . همه اتفاقاتی که در دنیا می افتتد انگونه که بما نشان میدهند نیست خود فیلم 300 را ساختند فرهادی هم به نوعی 300 ایرانی را ساخت و جایزه به او دادند نه هیچ چیز دیگر .
772
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
روزی به دانشمندی گفتند فلان جاهل از تو تعریف کرده است ، دانشمند گفت به خدا پناه می برم که چه خطایی از من سرزده است که این جاهل را خوش امده است و حال قصه فرهادی است و تعریف دشمنان از او ، چرا که حتما کاری کرده که دشمنان کافر و قسم خورده ایران و اسلام از او خوششان آمده است. خدا شر دشمنان را به خودشان برگرداند.انشاءالله
آرش
| |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
هیچ سیاه نمایی در کار نبودش بلکه یه قسمت کوچکی از واقعیات جامعه رو نشون داد
هموطن
| |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جوابتو گرفتي يا منهم يه چيزي بت بگم
فدایی رهبر
| |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شرکت یک مسلمان درمجالسی بااین شرایط ازنظر اسلام حرام وباطل هست
نفیسه
| |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بدا به حال ما که تو روزنامه نگار بی فکر منتقل کننده وناشر افکار جامعه باشی!!!!از دماغت اونورتر هم ببین برات خوبه
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ما كه اين بازيگر رو نمي شناختيم ببينيد شما چقدر فاسد و گروه انحرافي تشريف داريد كه كاملا بازيگران فاسد زن رو مي شناسيد و بدين روش به مردم معرفي مي كنيد مرگ بر مسايي
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
باریک....
هموطن
| |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دروغگو که شاخ و دم نداره ميگي نه يه نگاه به خودت بنداز ببين شاخ و دم داري يا نداري
پوریا
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بولتن حنات رنگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اگر حنا میخواهی مراجعه کن به عطاریها این یک سایت خبری است نه عطاری که شما حنا را براورد کنید برادر اشتباه امدی .
هموطن
| |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ماشاالله آقا پوريا ، جديدا زبونت باز شده ، خبريه ؟
محب
| |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقا پویا ببخشید حنا را بی خیال اون دختری بود تومزرعه .فرهادی رو ببین چطوری حیای ایرانی رو زیر سوال میبره .دادش اینا عکسهای جلوی جمع وای به حال پشت صحنه ....
ناشناس
| |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
محب هموطن ناشناس .حنای شماها هم با این حمایتتون دیگه بی رنگ شده !
ايراندخت
| |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
برا شما كه مش غربي مي زني شايد/ ولي ما نسل اندر نسل عشق حناي ايراني هستيم.
حميد
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
چقدر وتا كي تنگ نظري؟؟
پيشنهاد بديد بخاطر خنده وحركت جودي فاستر آقاي فرهادي رو ملحد اعلام كرده و ايشان هم بيست سال از فيلم سازي محروم بكنند.
واقعا چرا با افتخارات كشورمون اينگونه برخورد ميكنيم.حداقل يكبار فيلم ايشان رو بي غرض نگاه ميكرديد
پاسخ ها
هموطن
| |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اگر خودت فيلمشو بي غرض نگاه ميکردي اين حرفارو نميزدي، شايدم از سر نفهمي اين حرفها رو زدي
پریا
| |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
فقط با فهم نگاه کن حمید
پوریا
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اینا علامت اکی OKدادن هست....جودی فاستر هم به شدت یه چیزی رو تایید کرده.انقدر تو سرو کله هم نکوبیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
باریک...
ناشناس
| |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بر و بچ بولتن فکرشون خرابه وگرنه ماکه تصور دیگه ای از این حرکت نداشتیم .
ملیحه
| |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
این یکی نظر از همه بامزه تر بود! :)
چکش
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقای فرهادی به خودش شک نداره . رفته جایزه شو بگیره. شاید اونقدر علو نفس داره که براش فرقی نداره خانم فلانی نشسته اونجا یا اصغر قاتل! فکر منو این صحته مشغول کرده که وقتی رفت جایزه شو گرفت و فصیح و کوتاه صحبت کرد رسما با دهان باز نگاهش میکردند. من واقعا افتخار کردم. به همه شان یاد داد که بدون صحنه ای سکسی و زن لخت هم میشه جایزه برد. امید داریم اسکار رو هم از آن خودش بکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
گل گفتی اقای فرهادی به خودش شک ندارد این ما هستیم که به ایشان شک ولی در حد یقین داریم مشگل شما درک این مسئله است از قرار معلوم .
محب
| |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چکش جان اینو بدان هروقت دشمنت برات
به به وچهه چهه کرد بدان داری اشتباه میکنی چون اون وریها هیچ وقت خیروت رو نمیخواند
رسول
| |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چکش اگه درایت داشتی می دونستی فیلمهایی که جایزه گرفتند بخاطر مفهوم بوده نه صحنه های ؟؟؟.فرهادی در فیلمش عزت وهویت ایرانی را لگد کوب کردوبرای همین هم جایزه گرفت
من
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
احسنت بر شما
چقدر عالی گفتین واقعا....فک کنم توی اون دانشگاه کلمبیا که رییس جمهور سخنرانی کردن همه با مانتو روسری نشسته بودن... نه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جواب سئوال شما : نه
فدایی رهبر
| |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
رئیس جمهور در اون وضعیت حاظرین هم حرفش زد وروی عقایدش پافشاری کرد ولی فرهادی هم حرفی از عقایدش زده یا جومجلس طرف گرفته؟؟
من
| |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
جناب فدایی....انتظار نداشتین که اون وسط داد بزنه انرژی هسته ای حق مسلم ماست!مرگ بر ضد ولایت فقیه!!؟؟؟؟بعدشم نویسنده به پوشش حاضرین استناد کرده بود که من در پاسخ اینو نوشتم
چکش
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
واقعا و از ته دل فرهادی رو یک آدم فرومایه و معلوم الحال و فیلمش رو مزخرف و درپیت میبینید؟ واقعا کنار یک خانم لخت نشستن ایمان و عملتون رو به لرزه در میاره؟ من فقط از دست دادن ایشون با اون خانم متعجب شدم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما که دست ندادی هیچ مشکلی نداری؟ می دونی گناه تهمت کمتر از نگاه به نامحرم نیست؟
داس
| |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خوب شما که با نشستن کنار خانمی لخت مشکل نداری چطور از دست دادن ایشان تعجب کردید شما خود داستان دگر هستید
....
| |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چقدر خلی ناشناس ؟تهمت یعنی گفتن کاری که انجام نشده باشه
:)
| |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
واقعا و از ته دل متعجب شدی؟
چکش
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
و اما یک چیز جالب جناب بولتن! اون 2 تا حرکتی که شما اسم حرکت منحرفین اخلاقی روش گذاشتین به معنای تایید چیزی و به معنای عالی خوب کامل میباشد....واااااااااااااااااااااااااای :))))))))
پاسخ ها
داس
| |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چکش جان نوشته ات را به فارسی ترجمه کن تا ما هم متوجه ان شویم
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اقای فرهادی ما عکس شما و خانواده شما را زمان خروج تان از ایران دیدیم که بسیار متفاوت با چهره امروزی شما بود ما اطلاع هم داریم و در شبکه های ضد ایران دیدیم که شما روز ها تحت ارایش و پیرایش دوستان جدیدتان بودید دیدیم شما خود را به شکل انها در اوردید یا انها شما را به شکل خودشان در اوردند لباس بگونه انها پوشیدید ریش پرفسوری را برایتان انتخاب کردند شما را به شیوه هالیودی لباس به تن تان کردند (به خوب و بدی ان کاری ندارم ) قصد بیان تقلید شماست در فیلمتان از مردان ایرانی و کل ایران چهره ای منفی به نمایش گذاشتید که زن در ایران اسیر است و توسری خور در مقابل قانون و خود را تافته جدا بافته از مردان ایرانی دانستید که ان فبلم را ساختید همه و همه برای رضایت بیگانگان ما همه میدانیم که انگونه مراسم که جوایز را به کارگردانها و هنرپیشه ها میدهند تمام افراد با همسران خود در انجا حاضر میشوند از شما سئوال دارم پس چرا سیمین شما انجا در کنار شما نبود که ایشان هم خانم مدونا را هنگامی که جایزه شما را به شما داد می دید شما که خود را به شکل و شمایل انها در اوردید پس چرا سیمین خودتان را در کنار نداشتید شما یک فرد ریاکار هستید که حتی همسرتان را حاضر نشدید به انجا با خود ببرید شما که اینگونه مردی هستید چه حقی دارید از مردان و جامعه ایران اینگونه سیاه نمائی کنید شما فکر میکنید اینکه مدونا جایزه شما را داد اتفاقی بود و هیچ پیامی هم نداشت . مدونا را که یک زن معلوم الحال و یک کاتولیک پبشین که به یهودیت پیوسته است را انتخاب کردند تا پیام خود را به ما برساند البته پیامی را که من گرفتم این بود که جایزه شما هم به همان دلیلی که ان جایزه را به شیرین عبادی دادند به شما دادند و ابدا موجب خوشحالی ما نشد اگر شما فیلمی از تمام جهات مانند جدائی نادر از سیمین می ساختید ولی سیمین همان اصرار را میکرد که در ایران بماند و تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک وطن نبود و در مورد ایران و مردم ایران سیاه نمائی نکرده بودید ایا این همه جوایز رنگ وارنگ بشما میدادند شک ندارم که نه نمیداند این جوایز را به جهت خودز نیهای بیشماری که شما کرده بودید بشما دادند نه به دلیل فیلم فوق العاده شما کارهای صهیونیست ها دیگر بسیار بسیار نخ نما شده است دوباره از شما سئوال میکنم چرا ظاهر خود را به شکل انها کردید ولی از درون نه چون سیمین خودتان را به انجا نیاوردید تا از درون هم مانند انها شوید بعد از دیگران فیلم خود را میسازید ایران زنی میکنید و جایزه میگیرید به خرج ملت و فرهنگ فاخر ایران جناب راستی مدونا از شما سئوال نکرد پس سیمین خودتان کجاست برای شما متاسفم و برای دستانی که کمک کردند تا شما با ان فیلم ایران ستیزتان به جشنوارها بروید و ایران زنی کنید این را بدانید از دست مدونا جایزه گرفتن هیچ افتخاری نیست که این زن در امریکا هم بدنام است . همه میدانیم درخواست این فیلم را به شما دادند تا اخراجی های 3 ده نمکی را کمرنگ کنید که هر سه شماره ان پرفروشترین فیلم ها بوده است . من صحنه اخر اخراجی های 2 را که همه سرود ایران را خواندند که اشگ همه ما را در اورد را به کل فیلم شما ترجیح میدهم و بجای تشکر از شما از مسعود ده نمکی تشکر میکنم و برایش ارزوی موفقیت های هر چه بیشتر را میکنم که انقدر پا بند اخلاق بود که به همانند مدونا یعنی انجلینا جولی نه گفت . درود بر او .
پاسخ ها
من
| |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بیکاری طومار مینویسی!!
ناشناس
| |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
نه بیکار نیستم اتفاقا خیلی هم کار دارم منتهی مانند تو یعنی به دردی بی دردی مبتلا نشده ام .ثابت کن که من هستی نه نیم من .تو چرا خواندی تو بیکاری که انرا خواندی نیم من جان
من
| |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
ناشناس جون آمریکایی من اصلا متنتو نخوندم بعدش از کجا میگی که من بیدردم
من آرزومه که منم نیم من شه البته تا حدودی هست
احسنت! :)
| |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
احسنت! خوب گفتی داداش خوووب. یعنی خود اصغرم اینا رو می خونه؟
حامد
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
انتظار داشتید فرهادی از تریبون گلدن گلوب چه کلماتی را بگوید؟فرهادی یک انقلابی و یک آرمانگرا نیست.او یک هنرمند است.هنرمندی که کفایت حرفه ای خود را بارها نمایش داده است هنرمندی که بر جادوی خلق درام مسلط است. شانه های او تاب انتظارات بزرگ ملی و در حوزه های دیگر را ندارد.آیا انتظار داشتید فرهادی یک سخنرانی آتشین در جمع ستارگان به افشای توطئه های امریکا در خلیج فارس بپردازد؟یادمان باشد در حوزه ورزش وقتی آن بار سنگین انتظارات را بر دوش چهره محبوب انداختیم، چند سال بعد از دیدنش در تبلیغ آژانس مسکن شیخ نشین دوبی از خشم به خودمان پیچیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقا حامد برو لالا کن....صد رحمت به مجید دلبندم
ناشناس
| |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
داداش شما که دم از دین وقران میزنی چرا با وی پی ان میای تونت شما خودت داری خلاف میکنی
امین
| |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
مگه پشت تریبون چی گفت. از صلح طلب بودم مردم کشورش گفتم و آرزو کرد هیچ جای دنیا جنگ نباشه
فدایی رهبر
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
مگر ارمانگرایی وانقلابی بودن منافاتی بافیلم سازی وحرفه ای گری دارد اگه این حرفه ای گری بابا ما نخواستیم درش گل بگیرید
تات
| |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
من که واقعا نفهمیدم چی شد..
ناشناس
| |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
ما از خوش رقصا انتظاری نداریم اما انگار انتظارات ارباباشو میتونه براورده کنه
logic
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
از عکس معلومه که اصلا موضوع چیز دیگری است و اصلا به آقای فرهادی ربطی نداره.همه به موضوعی که عمدا توسط شما حذف شده می خندند.
پاسخ ها
بقیه ی همه
| |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
خب می گفتی مام می خندیدیم :):):)
مهدی
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ربطی به اصغر فرهادی
اصغر فرهادی افتخار همه ایرانی ها است. من به عنوان ایرانی افتخار می کنم که هم وطنم کشورم را سر بلند کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
افتخار کردن رایگان است جناب مهدی شما میتوانید پرتغال بخورید و به ان افتخار هم بکنید انوقت شاید شما دوکار کرده باشید هم پرتغال خورده اید هم افتخار کرده اید !!!!!!!!!!!!!!
محمود
| |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
مردیم از بس افتخار کردیم! از زور سربلندی نمی تونیم زمینو نگاه کنیم هی زمین می خوریم! کی بره این همه راه رو؟
زنده
| |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اقای محمود شما اولین مرده ای هستید که به اینترنت دسترسی دارید بازم گله دارید ؟؟!!
زنده
| |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اقای محمود شما اولین مرده ای هستید که به اینترنت دسترسی دارید .باز هم گله دارید
محب
| |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دادش مهدب بی خیال افتخار این افتخار بین اون همه ادم ....وایساده یا شهدا که رفتند جون دادن بخاط من وتو
محمود
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقا یا خان زنده با سلام: گزیده یک غزل عطار نیشابوری خطاب به شما و آقای فرهادی:
گر مرد رهی چو رهروان باش * در پرده راز خود نهان باش/ بنگر که چگونه ره سپردند* گر راهروی، تو هم چنان باش/فانی شو از این وجود فانی*زنده به حیات جاودان باش/منگر تو به دیده ی تصرف*بیرون زدوکون و این و آن باش/در کوی قلندری چو سیمرغ*می باش بنام و بی نشان باش/عطار ز مدعی بپرهیز* رو گوشه گزین و در میان باش.
یاس
| |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
آفرین محمود عزیز.بسیار زیبا ومتین جواب بی ادبی را دادی
مریم
| |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ناشناس کوچولو تو چیکار کردی ما به اون افتخار کنیم امر به معروف یا نهی از منکر؟بهت افتخار میکنیم ناشناس بت شکن
ناشناس
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
عجب کشف راز کرده ! پوآرو نیوز !
ابراهيمي
|
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
سلام. راستش من از اقاي فرهادي و فيلمش اصلا خوشم نمياد . ولي اين تحليلي را كه خوندم حالم را بيشتر بهم زد به نظرم بيشتر عقده شخصي بود با رنگ و لعاب ديني اسلامي و ملي.
پاسخ ها
منتظر
| |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
من که خانومم وقتی چشمم به بی حجابی و بی عفتی و بی حیایی می افته حداقل سعی می کنم تو روشون نخندم و ناراحتی خودمو از منکر پنهان نکنم (اونم فقط برای اینکه همرنگ جماعت شده باشم). چه برسه به ایشون که یه مرد مسلمان هستن و ازشون انتظار دقت بیشتری در معاشرت در اینگونه مجالس می رود!
یکی!
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بوی بدی داره این قضیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بوی همان چیزی است که همه دنیا را گرفته و در امریکا تحت عنوان اشغال وال استریت به مقابله با پرداخته اند این همان بو است حالا شدیم دوتا بجای یکی . یکی جان
ناشناس
| |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بوی رایحه خوش خدمته!
ناشناس
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
بوی کثافتی که به نام فیلم ودر واقع ذلت ایرانی هاست
زلزال
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بسمه تعالی
========
اگر بینش کل نگر به اعطاء جوائز این چنینی و نحوه شرکت افراد ،پوشش و فرهنگ و گپ و گفت ها و مدهای هرزگی _برهنگی بیندازیم بخوبی آشکار است نه برای هویت ملی ایرانی و نه حتی خود فیلم به عنوان "کف خواسته ی یک ایرانی" ارزشی قائل نیستند.
جوائز و مراسم اینچنینی حاوی پیام های فرهنگی تحقیر کننده به ملت ایران است.
خوب دقت کنید به چینش افراد.توی یکی از عکس های مراسم آقای اصغر فرهادی کنار آنجلینا جولی عکس میگیرد که یک سروگردن از او بلند تر است. حسی که ببینده القا میشود چیست؟
پیام اینست ؛ما برتر و شاخص تریم اما به شما لطف داریم و علت لطف ما اینست که می خواهیم در این لحظات تاریخی دوباره فضای دوقطبی 2 سال پیش را در آشوب و فتنه 88 مهندسی معکوس و بازسازی کنیم.
قطبی که مخالف ما و جوائز ماست همان قطب سیاه و بد است!!.آری مهندسی معکوس شرایط قبل با ایجاد علایم بیماری مانند القای فضای دو قطبی توسط دشمن که بانیان این جشنواره بخشی از کدهای فرهنگی فتنه را به جامعه القا میکند تا هویت ما را الغا کنند.
پاسخ ها
زلزال
| |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بسمه تعالی
=======
توضیحا میخواستم عرض کنم هویت ملی ایرانی یعنی ایران اسلامی با فرهنگ غنی که حاصل از معارف ناب قرآنی و اسلامی است که در این مرز و بوم دانشمندان و علمای برجسته ای چون بوعلی،ملاصدرا و... را تقدیم عالم بشریت نموده است.همان فرهنگی که حاصل از تعاملات و تاثیرات متقابل این دو بر هم است.
و نکته دوم آنست که دشمن سیلی خورده از رهبری عظیم الشان سلسله اقداماتی را کلید زده است که شامل نامه نگاری های مذبوحانه،جوایز اینچنینی و پیام های تبریک بابت خود گوئی و خود خندی است که همان کد های فرهنگی است که هوشیاری میطلبد.
جالب است دشمن به جوائزی که خودش میدهد تبریک میگوید.و مکر و خدعه همان است که رهبری فرمودند که تعبیر آن"دستکش مخملین بر
مشت آهنین است.
تحریمت را ببینیم یا تبریکت را!
خورسندم که چون مرغ "نیم بسمل" بالا و پایین میپرد و خود را به زمین میکوبد آنهم بخاطر فاطعیت و اقتدار رهبری و ملت ایران!
ناشناس
| |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
خوب گفتی!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این ذهن شماست که منحرفه!
علامت شست در بسیاری از جوامع به نشانه "خیلی خوب" نشان داده می شود.
انگشتان گرد کرده هم به معنی "موفق باشید" است. لطفا از هر چیزی سوژه نسازید موجب آشکار شدن جهلتان می شود!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تو هم اگه اونجا بودی بدتر از اون بودی
ناشناس
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ده نمکی را باید می فرستادیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ده نمکی انقدر وجود داره که بفهمه جای یه انسان بغل دست آنجلینا جولی فاحشه نیست
آرش
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
الان همه باید بیان اسلام رو از تو یادبگیرن
محمد
| |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
عیب کار اینجاست که نمی فهمید ده نمکی یا هرکس دیگه ای هم اگه فیلمی میساخت که در اون ایرانی را خوار و ذلیل و بدبخت نشون میداد حتما جایزه می گرفت
ناشناس
| |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
فاحشه بودن آنجلینا جولی به خودش ربط داره آیا توی این مجلس و کنار فرهادی هم فاحشه گی کرد؟؟؟ گذشته این اشخاص چه ربطی به فرهادی داره؟؟
بهرام
|
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
يكي نيست به شما جماعت دگم و كم اطلاع بگه به شماها چه .. بايد در همه چيزي كه كمترين اطلاعاتي هم در باره اش ندارين دخالت كنين و نظر بدين ؟ .. به تو چه فرهادي داره چه ميكنه .. به تو چه با كي دست ميده .. به تو چه كنار چه كسي نشسته .. به تو چه .. ناراحتي؟ .. خوشت نمياد ؟ .. فيلمش رو چرا ميبيني؟ .. عكسها رو چرا ميبيني؟ .. اخبارش رو چرا دنبال ميكني؟ .. برو تو لاك خودت و دنبال اخبار و اطلاعات مورد پسند خودت .. آدم نادان دگم زبان نفهم .. تو هر چيزي بايد سرك بكشين؟ ..
پاسخ ها
محمد
| |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقای بهرام - به من چه و بتو چه مخصوص گوسفندان نادانی مانند توست . در جامعه سالم بشری همه به هم کار داریم
وضع تمام حقوق بخصوص حقوق جزا به این خاطر است که هیچ کس نگوید بتو چه
خودت نادانی و خودت نفهمی
برو بمیر تو امثال تو
ناشناس
| |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
میدونی اسکل چه پرنده اییه...توهم مثل اونی، خودتو گم کردی ... تحقیرو دوست داری نه؟؟مواظب باش تو خودت گم نشی!!!!!
ناشناس
| |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
فقط یک کلمه نوشتی بهرام امابعدکلی القاب و خصوصیاتتو نام بردی
ناشناس
| |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این نوع از عقاید فاسد ملوکانه سلطنت طلبانه است مگر مدونا قبل از همه چیز نام کشور ما ایران را از دهان الوده خود بیان نکرد هر انچه که ارتباط با ایران عزیز ما دارد به ما مربوط است چون جکایت از جان جانان ما میگوید استدلال شما بسیار احمقانه است جناب بهرام
محب
| |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بهرام اگر انجوی بشیم که تو میگی غیرن رو بایدبی خبال شیم .وطن دوستی رو بی خیال شیم بصیرت رو بی خیال شیم .....شرمنده از ما برنمیاد
ناشناس
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقای آرش کشور ما نیازی به اینکه نامش بر سر زبانها بیفتد ندارد و اصولا به هر شکل نامدار شدن ارزشی ندارد.
البته من هم مخالف توهین به دیگران هستم.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
هپلی هنوز نفهمیده منظور فاستر از اشاره هایش چه بوده . همه فهمیدند و خندیدند جز آن واداده مسلمان نما .
ناشناس
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من فکر می کنم باید نیمه پر لیوان رو دید و با موفقیت های بیشتر در چنین عرصه هایی ، توانمندی ها و عزت ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
البته باید توجه کرد ان نیمه پر لیوان پر از چیست
ناشناس
| |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
آن نیمه لیوان پر از کثافت است دست پخت فرهادی
لیوان:
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نیمه ی دیگر لیوان خالی نیست و در آن چیزهاییست که قابل اغماض نیست. و آن نیمه ی پر هم در واقع پر از یک جایزه ی سیاسی و غرض مند و تحقیر کننده است نه یک جایزه ی هنری حرفه ای.
علی کریمی
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آخه با فهم،تو هم فیلم ضد اسلامی بساز جایزه بهت میدن.خودتونو به کوچه علی چپ نزنین.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
واقعاااااااا! فهیم جوووووووووووووون !
یکی از مردم
| |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
علی کریمی دقیقا درست گفتی.امابعضیها نمی تونن یا نمی خوان بفهمن
ناشناس
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1-خانم فاستر تا حالا در هيچ فيلم مستهجني بازي نكرده.
2- اون دوتا پسر بچه كه پشتش هستن، پسراشن.
3-فيلم آقاي فرهادي دقيقا اوضاع حال ايران رو نشون ميداد و اصلا سياه نمايي نبود. فيلم هندي "ميليونر زاقه نشين" كه برنده اسكار شد و از صدا و سيما هم پخش شده رو ببينيد. آيا با اون تصويري كه از هند نشون داد با فيلم آقاي فرهادي قابل مقايسه است؟ برخورد هندي ها چي بود؟؟؟؟؟
4-انصاف داشته باشيد!!!!!
پاسخ ها
متين
| |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من از شما تشكر مي كنم .فيلم مورد تأييد است دوست خوبم ولي رفتار بدور از فرهنگ اسلامي ايشون جاي تعجبه.شما تأييد مي كنيد؟
ناشناس
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقای آرش کشور ما نیازی به اینکه نامش بر سر زبانها بیفتد ندارد و اصولا به هر شکل نامدار شدن ارزشی ندارد.
البته من هم مخالف توهین به دیگران هستم.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بعضی ها مثل اینکه خیلی دوست دارن بگن نفهمیم!فرهادی وطن فروش رفته اونجا با آنجلینا دست میده اینا اینجا میرن سراغ دولت!!!!!!!راحت بگید دین رو قبول نداریم،چرا انقدر گیج میزنید؟؟البته از حامیان خاتمی فتنه گر و متظاهر به دینداری که چندین بار عاشقانه با بانوان خارجی دست داده بیشتر از این انتظار نمیره....اگه آبروی برخی جایزه گرفتن و همنشینی با یه سری آدم هوسباز امثال جودی فاستر و آنجلینا جولی هست که دیگه زندگیشون برفناست...همین کشور متمدن از نظر شما، اگه فرهادی یه فیلم با مضمون ایران سربلند بسازه دیگه راهش نمیدن چه برسه به جایزه...غربیها امثال حامیان تفکر فرهادی درباره ایران رو به اندازه یه سطل آشغال آتش زدن بیشتر قبول ندارن و هر روز یه سری تحریم مسخره رو علیه ملت ایران وضع میکنن ولی همچنان عده ای نظیر خاتمی خود را نوکر آنان میدانند...
خطاب به بولتن و مردم متدین و متمدن ایران اسلامی:از مخالفت ها و کارشکنی های عده ای لوده نترسید ،بغض و کینه بعضی ها در حدی است که در سایت......متعلق به یکی از نمایندگان مجلس پس از ترور شهید احمدی روشن به کامنت مرگ بر اسراییل منفی میدادند!!!!!!دیگه چه انتظاری دارید؟
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
می دونم این نظر را روی سایت نمی گذارید
ولی قشنگ معلومه به قول رییس جمهور مودبتون کجاتون سوخته ! بهتره آب را همانجا بریزید !
این جایزه هم متعلق به شما نیست زیاد حرص نخورید.
اصغر فرهادی موجب افتخار ایرانی هاست نه شما
ضمنا جودی فاستر تا حال در فیلم مستهجن بازی نکرده است مگر اینکه در فیلمهای مستهجنی که شما مخفیانه می بینید شخص دیگری را با او اشتباه گرفته باشید
لیاقت امثال شما همان ده نمکی و سلحشور ... هستند با فیلمهای سفارشی دوزاری اشان
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
لیاقت اساتیدی مثل شما هم گرفتن جایزه ای است که توی یه عکس گذاشته بودنش بغل یه سگ؟؟؟؟چه افتخاری هم نصیب شما شده!!!!!فقط با هم مهربون باشید...واقعا ادب و حیا رو باید از آنجلینا جولی یاد گرفت درسته؟؟؟؟شما که خاکستر شدید با این جایزه های گرم و هیجانی!!!!آب که دیگه نمیخواید...
ناشناس
| |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
با اين لحن كثيفي كه داشتي معلوم نبود كه واقعا عقيده بود يا عقده .
توصيه مي كنم لحنت رو درست كن عقده اي
ناشناس
| |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این جور جوایز به درد خودتون می خوره، حرفمان همان حرف امام راحل است که می فرمود هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف و تمجید کرد بدانید که یه جای کارتون می لنگه ، از خط اسلام خارج شدید
ناشناس
| |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
از قرار معلوم اتش نشانی را برای شما باید خبر کنیم شما در همین جند جمله دستگیرمان شد که بد جوری اتش گرقته ای که خاموش کردن ان کار ما نیست حرفه ای ها برای کمک کردن بشما باید وارد گود شوند از ما کاری ساخته نیست امیدوارم اتش نشانی هر چه زودتر به سراغتان بیاید .
ناشناس
| |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تو نمي خواد نگران مردم ملت ما باشي بهتره بري به جودي جونت سلام برسوني
ناشناس
| |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
با یک کلمه خودت را معرفی کردی که طالبان سلطنت هستی بانوشتن دوزاری بند را اب دادی که سلطت طلب یا بهتر بگویم طالبان سلطنت هستی شما ورشکستگان به تقصیر تاریخ هستید
ناشناس
| |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
از لحنت بر میاد خیلی تحت فشاری یکم اب استعمال کن نفس غمیق بکش ...نکن با خودت اینجور
ایرانی
| |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تا مستهجن چی باشه! با این ادبیات لطیف آدم دلش می خواد تعریف مستهجنم از شما بشنوه و با فرهنگ خودش تطبیق بده ببینه چقدر فاصله داره!
ناشناس
|
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
جودی فاستر کاری نمی کنه که. بیچاره با علایم داره می گه اوکی، پرفکت. یعنی خوبه و عالیه. حداقل از این عکسها که این استنباط می شه. جلب توجه یعنی چی. مگه اونها هم مثل ملت ایران محدود و سرکوب شدن که عقده جلب توجه داشته باشند.
مهديه
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
واقعاً خبراتون آخره بي منطقيه ! مطمئنيد كه اين بدبخت معني حركات اين خانوم رو مي دونسته ؟
خبارتون بيشتر تخريبه نه اطلاع رساني ...
احمد
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خداوند شفایتان دهد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
جناب احمد چراعی که به خانه رواست به مسجد حرام است قبل از همه برای خودتان از خداوند در خواست شفا نمائید
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ببینم ای خبر سازها: تو کشور ما که این صحنه ها پخش نمیشه پس شما از کجا آوردید این خبرهارو این فیلمهایی که دیدید؟ به ما میگید ماهواره ممنوع و بعد خودتون نگاه می کنید. در ضمن از کجا می دونید اون بازیگر خارجیه (خانم هالیوودی) چیکاره است. نکنه به اون فیلمهای مبتذلی که خودتون می گید نگاه کردید. شرم کنید تاکی با این خبرای مسخرتون آبروی اسلان رو می برید.اصغر فرهادی آبروی ایرانه!!!!!!! و شما برای ایرانی یک لکه ننگید نه شما بلکه اون نظامتون!
علی
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اگر ده نمکی انجا بود شعار میداد ماشاالله حزب الله مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
خودتو مسخره کن
ناشناس
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خاک بر سر بولتن با این طرز انعکاس خبر. هر دو حرکت خانم فاستر به معنای ok است که در غرب از این نماد ها استفاده میشود و نشان از خوشحالی و تایید چیزی توسط فرد است. البته این دو حرکت در منطقه خاور میانه معانی بد و شرم آوری دارند . هرکسی که در عرصه خبر وارد میشود باید این حد اقلها را بداند و اینقدر پرت و پلا ننویسد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
با فرهنگ خودت برایت مینویسم خاک بر سر خودت لنگه کفش کهنه دشمن .اقای فرهادی هم باید حد اقل هالیود را انجام میداد و با همسرش همانند همه انها در انجا حاضر میشد که نشد چطور بقیه چیزهایش را مانند انها کرد . او ریاکاری بیش نیست و واجد شرایط ساختن ان فیلم نبود مسئله اینجاست برای انتقاد کردن از دیگران باید متفاوت بود تازه ایشان با اینکارشان بما نشان دادند که خود ایشان بهترین نمونه از هر انجه که انتقاد کرده بودند هستند و کور خود و بینای دیگران شده اند. شاید خیلی مانده که شما به ان جائی برسید که این نکات را درک کنید فرهنگ خاک برسری که جمله خود را با ان اغاز کردید نمانگر این ادعا است .
ناشناس
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
برای خودم متاسفم که وقت گذاشتم و این مطلب رو خوندم با این تفسیری که کردی معلومه خوب زبان اشاره رو بلدی آقای مفسر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
میشه لطفا انچه را که نوشته اید به فارسی ترجمه کنید تا ما متوجه منظور شما بشویم نوشته شما انگار به زبان بنگلادشی نوشته شده ما زبانمان فارسی است
ايراني
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اگر اين فيلم در زمان خاتمي ساخته شده بود ، اكنون همه به جاي حمله به فرهادي ، وزارت ارشاد را هدف گرفته بودند . اما واقعا ما را چه مي شود ؟ وقتي وزير ارشاد و معاونت سينمايي ايشان از اين فيلم حمايت مي كنند و به فرهادي تبريك مي گويند آيا از خود پرسيده اند : چرا ديگران به فيلمي جايزه مي دهند كه كارگردانش حركت دوربين و كادربندي اشتباه دارد و نويسنده اش خط حركت درام را در فيلمنامه به اشتباه مي رود اما زن مسلمان و چادري فيلمش فردي است كه خود داراي قوه ي تعقل نيست و ساده ترين مسايل را بايد بپرسد
قاضي فيلم فردي دگم و عبوس و بي فكر نشان داده شده است . مردان ايراني يا وابسته به خانواده ي پدري خود هستند يا غيرتمند نادان
نمي گويم اين مسايل نيست اما بين خودمان و خدايمان درصدش چقدر است ؟ كساني كه از مردان متعصب ايراني ايراد مي گيرند آيا تا به حال به كشورهاي ديگر رفته اند تاببينند چه خبر است ؟ از همسايگان كشورمان تا بريتانيا و آمريكا هنوز كه هنوز است مردان وقتي زني را مي بينند به او به عنوان جنس دوم نگاه مي كنند نه يك انسان همتراز خود. شعار ها را دور بياندازيم تاوقتي از ايران بيرون نرفته بودم فكر مي كردم در چه بي عدالتي بزرگي گرفتاريم اما باور كنيد يك هفته بعد از خروجم گفتم صد رحمت به همان ايران حداقل اگر مشكلي هست اكثر مردم به آن واقفند اما يا از روي لجبازي يا به هر دليل ديگر كار خلاف راتكار مي كنند اما اينجا نمي دانند كه نادانند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اگر او انچه که شما میگوئید بود پس چرا همسرش در انجا حاضر نبود این را یک نفر از مفتخران حرفه ای پاسخ دهد
ناشناس
| |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ به ناشناس با لوگوي آمريكا
همسر چه كسي كجا حاضر نبود ؟ اگر منظورتان فرهادي است كه سخن "ايراني" درباره ي خود فرهادي نيست بلكه درباره ي فيلم اوست و اگر درباره ي شخصيت زن فيلم با بازي ليلا حاتمي صحبت مي كنيد كاملا شيفتگي به غرب و تنفر از كشورش مشخص است .
به عنوان كسي كه درس سينما و تياتر خوانده است عرض مي كنم قبل از ورود به سينما يا تياتر جلوي خروجي سالن بايستيد و ببينيد افرادي كه خارج مي شوند در چه حالي هستند اگر اكثرا مشغول صحبت كردن باهم بودند هرچند درباره ي آن فيلم يا نمايش ،مطمئن باشيد با اثري ماندگار و تاثير گذار روبرو نخواهيد شد اما اگر ديديد بيشتر افراد در خود فرورفته اند حتما آن كار را ببينيد چون تا مدت ها با آن زندگي خواهيد كرد . متاسفانه در برابر خروجي سينماي نمايش دهنده ي جدايي .... كسي را متفكر نديدم اما به خاطر تبليغات آن را ديدم و بر وقت و پول تلف شده ام حسرت خوردم
احمد
| |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقاي ناشناس با پرچم آمريكا شما در كامنت هاي بعدي بر فرهادي تاخته ايد و اينجا بر منتقد او تكليفتان را مشخص كنيد.
ardan
|
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
منم باشم حسودیم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تو خوب حسودی بما چه . هر کس دنیا را از دید خود میبیند و شما هم همینطور
ایمان
| |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ازبس کودنی.وگرنه باید گریه ات بگیره که توی ایرانی را دروغگو/بداخلاق/بی شخصیت وبدبخت نشان داده وبرای دل خوش کنک دشمنان اینکارهارا کرده
ناشناس
|
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
زمانیکه از گرفتن جایزه توسط آقای فرهادی مطلع شدم چون قبلاً فیلم را دیده بودم به شخصه خوشحال شدم .
این صرفاً نظر یک هم وطن است .
ای کاش کمی باهم مهربان باشیم .
ناشناس
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تمدن *اخلاق*معنويت *عدالت *باید در یکجا جمع شود
چکش
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آیا مدافع آبروی ما پرزیدنتی است که در جوامع بین المللی فرمود اون ... رو لولو برد؟ یا گفت کجاتون سوخته فلان و فلان؟!!! منتشر کنید لطفا. من به عنوان یک ایرانی مسلمان از امثال شماها به خدا پناه میبرم که به مردم تهمت میزنید و اگر کسی 10 ایراد اخلاقی داشته باشه بی مروتانه 10 تای دیگه هم بارش میکنید. در فیلم جدایی نادر از سیمین میخواد اینو نشون بده که اعتقاد و مذهب ماست که ما رو از سقوط با کله باز میداره. که آخرین قدم رو نمیداره برداریم. امیدوارم در مورد شما و ما هم این چنین باشه.
قدرت
|
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
در این حرف شما شکی نیست جناب بولتن
اصغر فرهادی یک فرومایه بی دین و بی غیرت است.
اما بولتن عزیز تو که چنین مواضعی داری چرا از ترانه علیدوستی و مهناز افشار و دیگر مفسده های سینما قدردانی میکنی و برایشان هورا میکشی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اميدوارم در پيشگاه عدل الهي بتواني فساد آن افرادي را كه نام بردي ثابت كني وگرنه ..... ؟
ناشناس
|
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آب رو بریزید همونجایی که میسوزه!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پس اب را باید روانه فرانسه کنیم چون شعله اتش و بوی دود از فرانسه بر خاسته است
مهدی . ش
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من هم به سهم خودم و خانواده ام صمیمانه و با افتخار از آقای فرهادی که نام ایران و ایرانی را با چهره ای دور از خشم و نفرت به جامعه جهانی و غرب برجسته ساخت تشکر می کنم و خدا را شاکرم که هنوز غرور ایرانی در زیبایی و توانایی هنر و ارزش های انسانی تبلور دارد و به دور از خشم و کینه و نفرت هم می شود برتری طلبی کرد و نام ایرانی مسلمان را در دنیا پرآوازه ساخت . رحمت به شیر پاک مادرت و قدرت و صلابت خودت فرهادی عزیز . یقین این است که کوتاه فکران از آوازه مندی تو و امثال تو رنج می برند و می سوزند . خدا خواست که این چنین بسوزند و نتوانند فریاد کنند . پایدار و برقرار بمانی هموطن ایرانی من .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما وازه افتخار را گمرنگ و حتی بی رنگ کرده اید .کارتان شده هی افتخار کردن برایتان متاسفم ای مفتخران حرفه ای
منتظر
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من میخوام بگم که جایزه فرهادی افتخار داره یا دانش هسته ای شهید احمذی روشن؟
یاد خاطره ای از شهید مهدوی افتادم،یکی از شهدای انفجار حسینیه سید الشهدا،هنگامی که دانشگاه قبول شد هر موقع وارد محوطه می شد امثال طرفدارهای فرهادی بهش تیکه می انداختند مخصوصاً دخترا مدتی دانشگاه نرفت بعد از مادرش پرسیدن که چرا نمیاد دانشگاه گفته بود مهدی میگه چون می افتم تو گناه دانشگاه نمیرم
و این هم قابل توجه دوستان که میگن به او چه ربطی داره یا چیزیش نمیشه
از یه عالمی پرسیدن که فردی میگه من نگاه به نامحرم میکنم و چیزیم نمیشه،جواب داده بود که یا این فرد دروغ میگه یا دیوانه هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
هزار در صد دانش هسته ای و افتخار به شرافتمدان وطن نه به سیمین و نادر فرهادی و خود او .
ناشناس
|
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
درود به اصغر فرهادي عزيز نماينده شايسته (( مردم )) ايران در جوامع بين الملل....
پاسخ ها
محمود
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
جدی؟
ناشناس
| |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
انکس که نداند که نداد در جهل مرکب تا ابد بماند ایشان از جنس مردم ما نبودند و نیستند اگر بودند شک نکنید هرگز این جایزه را به ایشان نمیداند کسی را که خود را به خواب زده هرگز نمیتوان بیدار کرد . شما هم چنان بخواب .
مریم
| |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ببخشید چی شده ؟کدام شایستگی شما الان شایستگی میبینید نمردیم معنی شایستگی رو فهمیدیم طرف رفته وایساده کنار یک آدم فاحشه شده شایستگی نکنه توهم از این شایستگی ها دوست داری .
مبینا
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اگه می فهمیدی چه گندی به ایران زده چه لجن مال کرده ایرانی را تابهش جایزه دادند سرافکنده میشدی
شروین
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما که واردید به این مسائل؛یه اتگم به این بزنید و بعد ممنوع الکار و ممنوع تصویرو .... کنید تا بره به اسم یک کشور اجنبی-به قول شما-کسب جایزه کنه؛مثلا فرانسه یا خود آمریکا.اینجوری خیالتون راحت میشه؟همن کارو یکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ممنوه الکار دیگه از کجا در امده
فاتح
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بولتن!!!
اولا :شما با دیدن زیر گردن فاستر تحریک میشید که شطرنجی کردیدش؟!
ثانیا: آقا اصلا اصغر فرهادی شاید مسیحیه ، زرتشتیه ، کافره ...
مگه اونجا هم جمهوری اسلامیه که نباید مطابق اعتقادات واقعیش برخورد کنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
با این اظهار نظر حقیقتا فاتح هم هستی اگر گفتی چی را فتح کردی ؟؟شاید ج ه ا ل ت
ناشناس
| |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شایدم و ق ا ح ت
مریم
|
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خوب معلومه باید اقای فرهادی رو تحویل بگیرند و بهش جایزه بدن چون فیلمی رو ساخته که مطابق میل اونا هستش.تو این فیلم فقط بدبختی های مردم ایرانو نشون داده مخصوصا که یه کلفت بدبخت و بی پول و بی چادره با نقش یک خانم چادری نشون داده مثل بقیه فیلم هاکه متاسفانه کم نیستند.بایدم اونور ابها که مخالف این نظامن از این فیلم خوششون بیاد و این همه سر و صدا راه بندازند من به اثر هنریش کاری ندارم ولی متاسفانه محتوای این فیلم فقط بد بختیهای ایرانو نشان داده.
رضال
|
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
احسنت
جلالی
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
امان از اعتقادات ضعیف و شناخت کم. به این بی ریشه ها اجازه ندهید نماینده ایران که مهد افرادی چون شهید احمدی روشن است، باشند.
پاسخ ها
خادم
| |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
افرین نماینده ما شهدای ماهستند که اونها چشم دیدنشون رو ندارندوفقط بلدن ترور کن
متافم آقای فرهادی برای رفتارهات و کارهات
ثغقغفقث
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ای کسی که این متنو نوشتی اسمتو هم مینوشتی تو که هیچی نمیدونی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کسی که این نام را برای شما گذاشته زبانش لکنت چند لایه داشته ولی شما میتوانید بروید اداره تبت احوال و نام راحت تری را برای خود انتخاب کنید مثلا غضنفر ..
ناشناس
| |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
والا شعبون هم بهت میاد
امیر
| |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شعبان البته بی مخش
محسن
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خدا می داند و بس.
مرهم
|
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اول از اون بهت تحسین میگم که نظرهای مخالف ها رو هم میزاری.

دوم از اون در مورد امر به معروف خیلی شرایط داره و این امر به معروفی که جدیدا برای شما مد کردند هیچگاه زمان اسلام و پیامبر نبوده که با آبروی مردم به اسم امر به معروف و نهی از منکر بازی کنند و بریزند توی خونه مردم و امر به معروف و غیره کنند.

ثالثا اینجا سفره خونه نبوده که بگی سر سفرش نشسته. اینجا یه جشنی هست که قراره اصغر عزیز ایرانی جایزش رو تحویل بگیره .... پس این با اون سفره و حلال و حروم و اینا فرق میکنه .... در ثانی آنجلینا جولی هم فقط توی ذهن کوچیک و محقر تو به عنوان فاحشه تعریف شده ... وگرنه توی مجامع بین المللی و خارج از محدودیت های فکری ایران به عنوان یه نوعدوست هست که دائم برای کمک به بچه های فقیر آفریقا و غیره به کشورهای فقیر سر میزنه و کمک های مردمی جمع میکنه و بهشون میرسونه.

بهتره یکم مسلمان باشیم.
نه اینکه با قال و قیل به بقیه بخوایم الکی بفهمونیم مسلمونیم.
حامد
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بابا شما اخر طالبانید یا علی نجات بده اینارو
پاسخ ها
محمود
| |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقا حامد با سلام: هر کسی باید برای زندگی خود شاخص داشته باشد و اگر کسی برای خودش شاخص تعیین کرد باید بر مبنای آن زندگی کند ! نمی دانم شاخص شما برای زندگی چیست؟ ولی ما مبنای زندگی خود را اسلام قرار داده ایم که برای روابط انسانی معیار تعیین نموده است.
به نظر شما چرا در کشورهای غربی زنان همواره با بارز نمودن جنسیت در جامعه حضور دارند؟ اگر شخصیت انسانها بر جنسیتشان تقدم داشته باشد دلیلی ندارد که یک زن با آشکار نمودن جاذبه های جنسیتی خود فقط به عنوان یک زن در جامعه حضور داشته باشد بلکه می تواند بدون برجسته نمودن جنسیت خود به عوان یک انسان در همه فعالیتها و روابط اجتماعی شرکت داشته باشد. به نظر من شما در خصوص موضوع مطرح شده مطالعه ای نداشته و درک درستی از موضوع ندارید. موفق باشد
فاطمه
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من برای اون نویسنده‌ای که برای پول این متن سفارشی رو نوشته متاسفم واقعا و بهش میگم بدبخت آخرتت رو به چقدر می فروشی؟ این حرف رو برای این میزنم که اطمینان دارم کسی که فقط یه فیلم خارجی تو عمرش دیده باشه میدونه که مفهوم حرکت جودی فاستر در فرهنگ خودشون چیه و این حرفا نمی تونه از روی نادانی و حتی تعصب زده شده باشه. در ثانی من نمی فهمم کجای فیلم فرهادی سیاه نمایی بود نشون دادن مرد اصلی داستان که به خاطر پدرش حاضر نیست کشورو ترک کنه؟ نشون دادن زنی متدین و مستضعف که با وجود نیاز مالی شدید راضی نیست پول حروم تو زندگیش ببره؟ کدوم اینا سباه نماییه؟ بازم از نویسنده این مطلب می خوام که به خودش بیاد، به خدا اگه من و شما حاضر نباشیم کارهای سفارشی تا این حد مبتذل انجام بدیم خود به خود سفارش دهندگان از بین میرن و شما می تونی مخارج زندگیتو از طریق نوشته های بهتری تامین کنی.
متين
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من فقط مي تونم بگم براي آقاي فرهادي متأسفم.چرا؟چون عرف وفرهنگ پدران ايراني و مسلمون ما رو لگد مال كرد.مسئولين كه مجوز به خروج ايشون دادند بايست پاسخگو باشند.لازمه بگم فيلم فرهادي خوب بود و رفتار شنيع وبدور از شعور ايشون مايه تأسف است وبس.كساني كه اين رفتار رو قبول دارند لابد خودشون رو از عرف و فرهنگ ايروني بدور مي دونندو اگه چنين باشه وااسفا.بعضيا هم قدرت نقد و تحليل ندارند فقط به ياوه سرايي مي پردازند كه اونا رو بايست حساب نكرد و اونايي كه نقد منطقي دارند مسلماً آدماي منطقي و با اصالتي هستندكه اين رفتار فرهادي رو قبول ندارند .
کورش
|
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من مخالف شدید عقاید و نظرات شما هستم.اما از این که نظرات مخالفان را منتشر کرده و امتیازات به نظرات به اشتراک گذاشته را مشخص کرده و آن را مهندسی به مطلوب خود نمی کنید,واقعا جای تشکر دارد!دوستان!فراموش نکنیم ,بسیاری از سایت ها, حتا اجازه انتشار نظرات را نداده و فقط اخبار خود را منتشر می کنند.سایت بولتن نیوز از این حیث,متشکرم!
ممد
|
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
بابا والاه اوکی داده و خوشحال شده .به افتخار ملی که نصیب یک ایرانی شده در مقابل اولین فیلم انجلا جولی فکر کنیدکه مهبوبیت جهانی داره.
پاسخ ها
کاربر
| |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اسمتو که خراب کردی محبوبیت هم غلط نوشتی
پدرام
|
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
واقعا خاک بر سر اونایی کنن که با دیدن یه عکس هزار و یک داستان میبافند.
میدونم که اگه بگم این حرف رو رو سایت نمیذارین ولی خاک بر سر مدیر این سایت که به هر طریقی و با کمال نامردی میخواد خودشو مطرح کنه ، خاک بر سرت که آبروی قلم رو بردی
آخه این چه تفسیریه که از خودت در آوردی بد بخت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
پدرام گور کن کار دیگری بلد نیستی که فقط خاک بر سر مردم میریزی . در حقیقت خاک تو چشم مردم میریزی تا حقیقت را نه بینند !!!!!!!!!!
یاسمین
| |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پدرام جان اول یک گور برای خودت بکن چون هم بی عقلی هم بی ادب!ملاک فیلمیه که در اون عزت و سربلندی و فرهنگ ایران به سخره گرفته شده نه میهمانی کذایی وچندعکس
شکور
|
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
متاسفانه توی تلوزیون و رادیوی خودمونم از این منحرف تقدیر و تمجید کردن
علی
|
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
برادران عزیز حس اسلام دوستی شما قابل تحسین است.. اگر چه این عکس نشانی از بیمبالاتی فرهادی ندارد ولی اگر داشت مگر شما شیعه علی نیستید.. به کجا داریم میریم عزیزان.. به چه قیمتی؟!
حضرت علی وقتی کسی ادعا می کرد که عمل زنایی در حال انجام است ایشان وقتی می خواستند وارد صحنه جرم شوند در می زدند و وارد می شدند و خود را به بی اعتنایی می زدند شما هم می توانستید فقط تذکر دهید همین! اینطور صحنه ها را پخش کردن در رسانه های جمهوری اسلامی باعث پرده دری روز افزون می شود.. تو رابه جان امام زمان نکنید این پرده دری ها را..
فلانی
|
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
عزیز من جودی فاستر فیلمهای مستحجن بازی میکنه؟؟؟
شما تا به حال فیلم دیدی که همچین مذخرفی رو میگی؟؟؟
من نه اینوری هستم و نه اونوری اما یارو داره میخنده دیگه باید گریه کنه؟
باید بره به همه بگه روسری سر کنید و آنجلینا جولی هم نیاد تا من بیام که یه ایرانی هستم؟
فقط ما مسلمونیم؟ اینهمه کشور عرب یکیشون به اندازه ما کیلید نمیکنه روی این کارها که ما میکنیم
فیلمش زیاد جالب نبود اما حالا که جایزه گرفته چرا میخواید تخریبش کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
مزخرف نه مذخرف اول درست نوشتن را یاد بگیر بعد بنویس برادر فلانی
خاموش
|
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
به نظر من اینکه بتوانی در جلسه ای که تماما صهیونیستی است وارد شوی و جزو بهترین ها باشی و بتوانی بهترین جایزه را هم بگیری و در اوج جلسه بتوانی با زبان خودشان از مردم و کشورت دفاع کنی و سخن زیبا بگویی و موجب تحسین کشورت شوی بسیار بسیار پسندیده است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
امان از خوش خیالی برخی مدونا یک کاتولیک است که رسما یهودی شده در ان روز حامل دو پیام برای ما بود با ان صلیبی که به گردن داشت و ما میدانیم که مدونا زمانیکه یهودی شد نام استر را بر خود نهاد ملت ایران سابقه ای با زن دیگری بنام استر دارد که زن خشایار شاه شد در حقیقت با ریاکاری و میتوان او را مونیکا لوینسکی در بار خشایارشاه نامید که هزاران ایرانی را کشت حال یک استر یهودی دیگر با یک صلیب بزرگ که مسیحیهای صهیونیست را نمایندگی میکرد را انتخاب کردند تا جایزه فرهادی را با پیام نهفته به کسانی که میخواستند بدهند محال است که انتخاب مدونا ( استر )و ان صلیب او اتفاقی بوده باشد . خود فرهادی هم انرا نفهمید شاید هم که فهمید ولی خاموش جان شما لااقل متوجه نشدی .
خاموش
| |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نا شناس عزیز شما یا نظر من را نخواندید یا به قول خودتان لااقل شمایه نفر متوجه نشدی! بنده در خط اول نظرم گفته ام که جلسه ای کاملا صهونیستی این نشان می دهد که بنده هم کمی با فضای مدونا و کابالا و انحرافات فرقه های شیطان پرست و دیگر اطلاعاتی که امروزه حتی کودکستانی ها هم از ان با خبرند آشنا هستم عزیز مطلب من انتهای نظرم بیان شده و ان سخنان فرهادی در ان جلسه بود لطفا برای نظر دادن ابتدا تا انتهای یک مطلب را خوب و با دقت بخوان و بعد نظر زیبایت را هدر بده
ناشناس
| |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جناب خاموش محترم من نوشته شما را کاملا خواندم و لی شما توجه به پیام مدونا و چرائی انتخاب این فیلم نکردید اتفاقا حرف فرهادی با انگیزه انتخاب فیلم به نظر من توافقی بود ایشان این را گفت قبل از اینکه به روی سن بیایم با خود فکر میکردم که چه چیز باید بگویم از پدر و مادرم تشکر از همسرم (البته غایب ) و.................باید تشکر کنم ولی از ملتم تشکر میکنم که ملتی حقیتا صلح جو هستند همه مشگل اینجاست که بگویند ملت ایران صلح جو است و این دولت و سیستم حکومتی ایران است که صلح جو نیست و تفاوت هست بین مردم و حکومت ایران بقیه را هم خودتان بهتر از من میدانید انتخاب فیلم جهت جدا کردن ملت از حکومت بود و حرف فرهادی هم تائیدی بر ان بود . شکاف بین ملت و حکومت تازه این یکی از انگیزه های انها بود در خاتمه شما که ان جمع را یک جمع صهیونیستی به درستی تشخیص دادیدوقتی ایشان ذوب در ان جمع شده اند چگونه میتواند از کشور ما دفاع کند و موجب تحسین شود مگر انها برای کسی این شرایط را مهیا میکنند تا بیاید برای کشورش عزت بیافریند و موجب تحسین کشورش شود انهم کشوری که نام نامی اش ایران است کاش چنین بود که شما می پندارید ولی هموطن عزیز به خداوندی خدا اینگونه نیست این دشمن فریبکار و مکار انها احساسی برنامه ریزی نمیکنند ما هم باید احساسی قضاوت نکنیم ولو کار سختی است برای ما ایرانیان چاره دیگری نداریم . کوه باید شد و ماند با تشکر
ناشناس
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شما هم فقط می خواهین هر که به جا رسید اونقدر تخریبش کنید که دیگه سرش رو بالا نگه نداره مث خیلی های دیگه مث برنده جایزه صلح نوبل و....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بااین فیلم جلوی خدا و دین و مردم و وطن خودشو سرافکنده کرد
غنچه
| |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ناشناس اولی به نظر شما کسیکه برای اعدام قاچاقچی عمده مواد مخدر وعامل بدبختی خیل زیادی از جوانان ایران سینه چاک میکنه اما در قبال ترور 5 دانشمند ما لاله لایق برنده جایزه صلحه؟فرهادی نیز مثل اونه
ایراندوست
|
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
کاملا مشخصه که خارجیها خرج الکی برای کسی نمی کنن هرکس دیگه هم اگه وطن فروش باشه ودرباره ایران سیاه نمایی کنه چه مستقیم بگه یا در قالب فیلم و کتاب و...به به و چه چه میکنن و بهش جایزه میدن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
گل گفتي
ناشناس
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
زنده باد اصغر فرهادی .
ما در قرن 21 زندگی میکنیم که روز به روز در حال پیشرفت هست نه در زمان صدر اسلام و اینگونه طرز فکرها !!
پاسخ ها
محمود
| |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
ارزش های انسانی و اخلاقی محدود به زمان و مکان نیستند بلکه چیزهای ثابتی هستند که گذر زمان نمی تواند حیقیقت آنها را مخدوش نماید. اگر ملاک و شاخص شما برای زندگی زمان است انسان قرن 30 باید چگونه زندگی کند ؟ باید لخت زندگی کند؟
ناشناس
| |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
پس انرزی هسته ای حق مسلم ماست .
حسین
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
محمود جان شما همه چیز رو با لباس و مسائل جنسی می بینی ؟؟؟؟ شما فکر می کنی همه آدمای اونجا منحرفن و فقط شما که به این چیزا توجه می کنی درستی ؟؟؟!!! یکم چشاتو بیار بالاتر به چهره طرف نگاه کن نه به اونجایی که طاقتشو نداری .
محمود
| |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقا حسین سلام: بنده جواب آقا یا خانم ناشناس رو متناسب با موضع طرح شده در خبر نوشتم. در ضمن اسلام هیچ سقف و محدودیتی برای پیشرفت تعین ننموده است و آموزه های دینی اسلام بر علم آموزی و پیشرفت تاکید دارد لیکن اسلام برای روابط انسانی و اخلاقی خط قرمزهایی تعیین نموده است که هدف آن حفظ کرامت انسانی است.
خواهرت
| |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حسین آقا فقط میتونم بگم برات متأسفم
ناشناس
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
راستی سجادپور هم به ایشون تبریک گفته اند خبر دارید
y-h
|
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من فکر کنم سایت بولتن توسط عده ای فتح شده چون نظرات رو سانسور نکرد و همه نظرات رو نشون داد از منفی و مثبت ها هم نظر بقیه رو میشه فهمید بابا به خدا به روز بشیم
در ضمن نظر خیلی از دوستان حقش هزار تا لایک هستشDDD:
سید حبیب
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اصلا عکس را با دقت نگاه کردید آقای فرهادی در زاویه ای ایستاده که اگر چندین متر همبا خانمه فاصله داشته باشه طوری دیده میشه که نزدیکشه چرا کار خوبشو نمی بینید فقط دنبال بهانه اید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جناب حبیب مگر قرار بود فرهادی برود روی سر ان خانمها بنشیند شما اصل ماجرا را ول کردی سانتی متر دست گرفتی فاصله ها را اندازه می گیرید. بابا بیدارشوید یک کشور هفت هزار ساله با فرهنگ فاخر و ملتی بزرگ و فرهنگ ساز را نشانه گرفته اند گرفتاری ما دو چیز است فتنه گری دشمن غدار و خواب و خوش خیالی ما . و هم مفتخران حرفه ای . زنده و پاینده باد ایران و ملت سرفراز و تمدن ساز ایران . تنها با شناخت واقعی خود میتوانیم دسیسه های دشمن را خثنی نمائیم که دشمن ما و ارزش های ما را بهتر از خود ما میداند و تمام همت خود را بکار میبرد تا ما ندانیم انچه را که او در مورد ما میداند و زمانیکه ما هی افتخار میکنیم به برنامه هائی که برایمان خودشان تهیه کرده اند دشمن را امیدوار نگاهمیداریم حالا شما به فاصله ها و زاویه ها بند کردی برادر من !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
میشه بگی تو خودت توی آمریکا چکار میکنی؟وقتی میری بیرون از چند متریشون رد میشی؟من که میگم اونقدر بلند میشه که امثال تو هرگز نمیتوانند در همچین مکانهایی حاضر شوند.بیکار طومار نویس و نان آمریکا خور
ahmad
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شمقدری هم شاید اونجاست
پیام تبریکم پیش خودش گفته
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
احمدجان دروغ بده
محمد
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
چرا بايد اين طور به قشر سينما حمله شود فرض بر اين كه اين آقا اصلا مسلمان هم نباشد آيا چنين تيترهاي احمقانه اي اسلام عزيز ما را خشك و بي روح نشان نمي دهد ! خوب فكر كنيد با اين همه اتفاقات بدي كه هر روز در ايران به وقوع مي پيوندد آيا ديدن شادي مردم ايران (يا حداقل قشر سينمايي ايران) انقدر براي مايي كه بهشت را دوقبضه مال خود مي دانيم سخت است!
اسلام به ذات خود ندارد عيبي *******هر عيب كه هست از مسلماني ماست
پاسخ ها
ahmad
| |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اگر قراره به خاطر اعتراض به فساد یک مسلکان بگویند خشکید و بی روح بزار بگویند
مبارزه با فساد توهین هم دارد
ahdnaf
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این فرد اصلا ارزش بحث کردن
و صرف وقت را ندارد
ناشناس
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
صد البته اگر قرار به تکنیک محض بود فیلم اخراجیها روانتخاب میکردن
اخه برادر من این حرکت به معنی تایید است چرا اینقد شما منحرفید برین اون مغزو چشموبایه حلال درستو حسابی شستشو بدین خدایی خیلی داغون نیگا میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حالا که هر جور دلمان خواست میتوانیم بنویسیم منهم از شما پیروی میکنم و از خودم مثل شما حرف در میاورم و میگویم شما خیلی داغون فکر میکنید به این میگویند ازادی بیان به معنا مطلق .
gg
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
کاربری سخن از قرآن گفته و آن خانم منحرف را کافر خوانده در حالیکه افرادی که به خدا ایمان دارند کافر نیستند
شاید بتوان آنها را منحرف خواند ولی نمیدانم چرا این مسلمانان واقعی!!!!!!!!!!در کشور ما از هر کس خوششان نمیاد کافر میخوانند
بابا قیامت را گذاشتند برای این کارها چرا ای قدر فضولی مگه توی کشور خودمان روزانه اینقدر فساد نمیشه!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
دست دادن که چیزی نیست از نظر شرع می توان با زنان کفار........
پاسخ ها
بینا
| |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چقدر دست به رساله چاپ کردن بعضیها خوبه؟جالبه اکثر کسانی که دراین موارد آگاهند با فروتنی و محتاطانه نظر می دهند وبرعکسشو اینجا می بینیم
میثاق
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
رییس جمهور در مورد جنگ چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نمیگه مردم ایران صلح دوستن اهل جنگ نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهادی بعد از گرفتن جایزش چی گفت؟
همون حرفای احمدی نژاد نبود؟
پس به جای دیدن نیمه خال لیوان نیمه پرشو ببینین. البته از بعضی دوستان بعیده
.
|
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بلتن اشغال من الان تحریک شدم با این عکساتون گناهم با شما
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حقیقتا خاک فرانسه سفله پرور است .باید فرانسه را به اضافه تو انداخت تو سطل زباله جایگاه تو و فرانسه و رئیس جمهور موسادی ان در اشغال دانی است . موجود منفوری هستی یک وجود بی وجود و بس
.
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بلتن اشغال من الان تحریک شدم با این عکساتون گناهم با شما
محسن
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
فقط میگویم خداوند یا هدایتتان کند یا ریشه تان را بخشکاند....که هم به فرهنگ مردم ضربه میزنید هم به دین مردم....آخه بنده خدا..اولا که مگه تیم والیبال ایران کلشون! به داور زن دست ندادن...بعد چطور شد رهبری اونجا نامه دادند و ازاونها تشکر کردن....دوما عکس اول که اصلا فرهادی به جودی فاستر نگاه نمیکنه....سوما... آخه بیکار ...نشستی یک صحنه عکس گرفتی ...آخه تقصیر اصغر چیه که اونجا نشوندنش ....اگه بدست دادنو نگاه کردنه که خیلی از شخصیتهای این مملکت با منحرف تر ! از جودی فاستر دست دادن و بگو بخند کردن...مثل جناب قذافی...عکس ها و مدارکشم موجوده!!!. 
پاسخ ها
یاس
| |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ظاهرا شما محرم و نامحرم حالیتان نمی شود!!!
شایان
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
هر کی موفقیت جدایی نادر از سیمین رو نمیتونه ببینه یا بپره تو حوض اب یخ خنک شه یا دهنش رو ببنده حرف نزنه تا بیشتر از این ضایع نشه مثل مسعود فراستی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شایان جان خودت فوری بپر تو حوض چون توئی که نمیتوانی جدائی نادر از سیمین را ببینی و بفهمی همه کسانی که نظر درست گذاشته اند کاملا توانسته اند فیلم را ببیند و بفمند بپر تو حوض و گرنه باید اتش نشانی را برات خبر کنیم . یا چیز حسین
شایان
| |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقا یا خانوم ناشناس اولا که یه اسم برای خودت بذار یا نمیذاری مجبوریم هوی صدات کنیم
هوی تو که میگی همه نظر مثبت گذاشتن چرا تو اینترنت یه سرج نمیکنی نظرات سایت های دیگه رو نمیخونی چسبیدی به بولتون ؟
آقا یا خانوم هوی عیب نداره کرم ضد سوزش هستش بزن کمتر بسوزی
amir
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
این احمق کیلو چنده ،‌دمتون گرم ،‌ از این احمق ها زیاد توی سینمای ما هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
فله ای بفروش میرسد ایشان .چند خروار میخواستید ؟؟زعفران را مثقالی میفروشند حتی سیب زمینی را هم کیلوئی میفروشند ولی ایشان را فله ای باید فروخت . انهم به صهیونیست ها جهت شمپاشی و مصرف یک باره .
saeed
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حرکت ناشایستی با تیتر ناشاست تر و متن ناشایست تر از سوی بواتن بار دیگر مشاهده شد
خداییش هدفتون چیه؟
انتظار دارید با این حرکات به کجا برسسید؟
یه ایرانی
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اصغر فرهادی به همراه پیمان معادی روی سن حاضر شد و پس از دریافت جایزه گفت: «وقتی به اینجا می‌آمدم داشتم فکر می‌کردم چه باید بگویم. از پدر و مادرم تشکر کنم، از همسر مهربانم، از فرزندانم، از گروهم، اما اینجا می‌خواهم از مردمم حرف بزنم. آن‌ها واقعا مردمی صلح‌دوست هستند.»
پاسخ ها
یه ایرانی دیگه
| |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نه سرمو نو بشکونه نه تو دامنمون گردو بریزه. عوضی وطن فروش انقدر در مورد ایران عزیز سیاه نمایی کرده که ...این حرفم از موذی گری و دو دوزه بازیش زده
حسین سوری
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
قصد سیاه نمایی ندارم ولی ... خاک بر سر ما با این سینمامون و این کارگردانمون ... تقصیر ماست مردم ، تقصیر ماست که اینجور افراد رو بزرگ میکنیم و پا روی غیرت ایرانی و خون شهدامون میزارن و افتخار (تقلبی ) برامون میارن... نمیدونم چرا هیچکس در خارج به فیلم مختارنامه یا یوسف پیامبر جایزه نداد؟؟؟ چون حق و راست بود نه؟؟؟؟ جناب فرهادی و فرهادی مسلکان بدونند کسانی مثل شهید آوینی ، چمران ، همت ، باکری و به قول بچه ها مجید سوزوکی های با غیرت رفتن و کفن سرخ خیلی هاشون به دست خانوادشون نرسید برای چی ؟؟؟ برای کی ؟؟ چی خواستن از ما اون جوونمردها؟؟؟ متاسفم.... تو کشوری که از صبح تا شب عده ای برای نون زن بچه هزار ویک جور سختی رو تحمل میکنند ... تو کشوری که اینهمه فقیر و مستضعف مالی و فرهنگی و بیکار داره امثال فرهادی ها چیکار کردند براشون ها؟؟؟
شاعر چه خوب میگه : ما برای آنکه ایران خانه پاکان شود خون دلها خورده ایم ....

با تشکر از بولتن نیوز ...
ناشناس
|
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مثلا چه کار کنه نفر غریبه بغل دستش بی ادبه ....ایشون بزنن تو دهنش؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
...
| |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نمی رفت مجبور بود بره اون که ویدونست وضعیت اینه
رضا
|
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ای کاش میتونستم کاری کنم که تمام دنیا بفهمند که امثال فرهادی نماینده ی ایران نیست.جایزش هم بخوره تو سرش!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
کاش را کاشتند وجایش شاید سبز شد !! ایشان ثابت کرد که ایرونی است !!! ومرغ از قفس پرید !!!وفتوکپی شد برابر اصل !!
ناشناس
|
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
میخاستین اونجا گریه معنادار کنه؟داره کیفشو میکنه دیگه.نوش جوووونش.........
حدیث
|
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خدا شر یه احمق هایی مثل فرهادی که 2تا زن دیدن خودشونو گم کردن از سر ایران بکنه بگو امین

شایدم تو این فکره ......کنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شما فیلمی بساز بنام ای زن چه بلایی تو !!!!
ناشناس
| |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
آمین
alma
|
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سلام
ملت ايران بزرگ تر از آنست كه شخصيت و جايگاهش در دست كارگردان فيلم و يا بازيگر باشد.حركات يك كارگردان فقط حركات يك كارگردان است نه بيشتر
اگر آقاي طالبي در چنين جمعي قرار مي گرفت چه حركتي از خودش بروز مي داد . در هر جهت در كشور فيلم هاي زيادي ساخته مي شود كه نظريه پرداز كشور نيستند . و فقط يك فيلم است . اگر شخصي براي دريافت جايزه به خارج از كشور مي رود سفير كشورمان نيست . اصلا سياسي نيست . حال اگر وجهه يك فرد مسلمان را حفظ كرد چه بهتر و اگر بي تفاوت بود نبايد شخصيتش اينقدر كوبيده شود .
vahid
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بابا بدخت مگه چكار كرده اينقدر بهش گير ندين تورو خدا
پاسخ ها
بهار
| |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
توهین به ایران مقدس کم کاریه؟؟؟؟؟؟؟
جمال
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بر فرض که برداشت شما از حرکت فرهادی غلطه ولی مشخصه تفکرات این آقا اسلامی ایرانی نیست
نظر شما
* نظر :