صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
شهید «سعید بنی‌اسدی» از مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شد.

به گزارش بولتن نیوز، صبح امروز در عملیات مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه یکی از کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شد.

طی این عملیات شهید «سعید بنی‌اسدی» از مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه جان خود را از دست داد و آسمانی شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :