صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
فرمانداری تهران:
مشاور فرماندار تهران از لغو صدور مجوز تردد بین استانی تا روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: مردم به هیچ عنوان به صورت حضوری به فرمانداری...

به گزارش بولتن نیوز، ایمان قربانی مشاور فرماندار و رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران با اشاره به لغو صدور مجوزهای تردد بین استانی در تهران گفت: در این مدت خدمات بسیار خوبی به مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است و بازخوردی که ما از افکار عمومی داشتیم، نشان می‌داد که مردم از نحوه خدمت‌رسانی رضایت داشتند.

وی افزود: با این حال به دلیل ازدحام جمعیت و پیش بینی افزایش حضور مردم در مقابل فرمانداری برای دریافت مجوزها، و رعایت حال شهروندان و اصول و پروتکل‌های بهداشتی تصمیم بر این شد که تردد بین‌شهری از تاریخ چهارشنبه 17 دی‌ماه این مجوزها به صورت آنلاین «برخط» و مجازی ارائه می‌شود.

مشاور فرماندار تهران تصریح کرد: لذا به دلیل وجود مشکلاتی مانند ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه سیزدهم تا سه شنبه شانزدهم دی‌ماه متوقف و پس از آن بصورت آنلاین ارائه خواهد شد و دیگر مراجعه حضوری نخواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آدرس سایت مذکور و نحوه درخواست و شرایط مجوز نیز متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید از مردم تقاضا می‌کنیم که به هیچ عنوان در حضور فیزیکی برای دریافت مجوز نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :