صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
شریعتی در گفت‌وگو با بولتن نیوز خبر داد؛
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات فولاد در کشور و نابه‌سامانی بازار در این زمینه، از تقاضا برای افزایش اختیار وزیر صمت جهت تنظیم بازار فولاد در کشور خبر داد.

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات فولاد در کشور و نابه‌سامانی بازار در این زمینه، از تقاضا برای افزایش اختیار وزیر صمت جهت تنظیم بازار فولاد در کشور خبر داد.

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ در این جلسه موضوع ممنوعیت صادرات فولاد و ضرورت تنظیم بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس قانون برنامه پنجم توسعه، صادرات فولاد ممنوع است و باید برای تأمین نیاز داخلی در بازار عرضه شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه حضور داشت، تصریح کرد: وزیر صمت در این جلسه عنوان کرد که برای تنظیم بازار فولاد نیاز به افزایش اختیارات دارد و قرار شد این افزایش اختیارات طی نامه‌ای به مجلس اعلام و از طریق مجلس دنبال شود.

شریعتی افزود: قرار بر این است با افزایش اختیارات وزیر، وی برای تنظیم بازار فولاد اقدام کند و چنانچه فولاد مازاد بر مصرف در کشور وجود داشت صادرات صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا قرار است ابتدا نیاز داخلی تأمین شود و بعد صادرات صورت پذیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: با اصلاح قانون می تواند زمینه صادرات فولاد را فراهم کرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :