صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام از مصدومیت و غیبت چند هفته‌ای گرث بیل خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز،سریال مصدومیت‌های متوالی گرت بیل به تاتنهام هم رسید. او که در رئال مادرید تعداد زیادی از بازی‌های این تیم را به دلیل مصدومیت‌های متوالی از دست داد، حالا دوباره مصدوم شده است و تا چند هفته دیگر هم نمی‌تواند به سفیدپوشان لندن کمک کند. هرچند او تا همین الان هم کار خاصی برای تاتنهامی‌ها انجام نداده است.

بیل در جریان بازی اخیر تیمش (هفت روز پیش مقابل استوک‌سیتی) در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه مصدوم و مجبور به ترک میدان شد و به همین دلیل هم بازی بعدی سفیدهای لندن مقابل ولورهمپتون در روز یکشنبه هفته جاری را از دست داد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام با تأیید غیبت بیل در بازی امشب تیمش مقابل فولام در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: فکر نمی‌کنم که گرث به این زودی‌ها آماده شود. نمی‌گویم مصدومیتش جدی است اما او چند هفته‌ای خانه‌نشین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بیل ، استوک‌سیتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :