صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
منظمی:
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری از راه‌اندازی لیگ این رشته برای بانوان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، مریم منظمی ، با اعلام خبر راه‌اندازی لیگ وزنه‌برداری بانوان اظهار داشت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با برگزاری لیگ بانوان موافق است اما در خصوص اینکه لیگ چگونه برگزار شود، نظرات هیئت‌های استانی را دریافت کردیم. این موضوع با مسئول کمیته لیگ و مسئولان ارشد فدراسیون بررسی می‌شود و در نظر داریم لیگ وزنه‌برداری بانوان را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات مزایای زیادی برای بانوان دارد. در واقع حضور بازیکنان در این مسابقات فرصتی برای داوران و مربیان ایجاد می‌کند تا قضاوت و مربیگری بیشتری داشته باشند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص مشکل نداشتن میله‌های وزنه‌برداری ویژه بانوان گفت: چند استان ما فاقد میله وزنه‌برداری 15 کیلوگرمی مخصوص بانوان هستند. من هم این مسئله را مطرح کردم که از اعتباراتی که به ادارات کل استان‌ها داده می‌شود، نگاه ویژه‌ای به بخش وزنه‌برداری بانوان داشته باشند. در واقع باید اعتبارات خاصی را برای این منظور در نظر بگیریم و با گذاشتن حتی یک میله وزنه‌برداری مخصوص بانوان در استان‌ها کمک می‌کنیم تا از آسیب به دختران فعال در این رشته جلوگیری کنیم. من این مسئله را مطرح کردم و مهین فرهادی‌زاد هم نظر مساعدی دارد و قول داد تا جایی‌که می‌تواند، مسئله را حل کند.

وی ادامه داد: 6 استان ما فاقد میله وزنه‌برداری مخصوص بانوان هستند. میله‌های خارجی استانداردهای بهتری دارند و استحکامی که در وزنه‌های بالا دارند، خیلی بیشتر است. این میله‌ها در ایران با کیفیت پایین‌تری تولید می‌شوند اما از آنجایی‌ که استاندارد و ایمنی ورزشکاران مطرح است، میله‌های خارجی بهتر است اما هزینه‌ای حدود 20 میلیون تومان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :