صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
با توصیه هیئت پزشکی، آیت الله مصباح یزدی امشب برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش بولتن نیوز، دفتر آیت الله مصباح یزدى در اطلاعیه اى اعلام کرد:

بسمه تعالی

با توصیه هیئت محترم پزشکی، آیت الله مصباح یزدی (دامت برکاته) امشب برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

بیماری ایشان صرفا همان بیماری مربوط به دستگاه گوارش است که اخیرا شدت پیدا کرده است و تست اخیر کرونای ایشان منفی بوده است.

از آحاد مردم و ارادتمندان به ایشان خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایند.

همچنین باتوجه به شایعاتی که در فضای رسانه ای موجود است مجددا تاکید می کنیم که تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه های اطلاع رسانی رسمی ایشان به نشانی MESBAHYAZDI.IR است.»

منبع: جماران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :