صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

گروه اجتماعی: سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۵ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۹۳۳ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۵۳۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۲۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :