صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
آن ها خودروها کلاسیک خودشان را در جنگل پارک کرده‌اند تا بتوانند روزی آن ها را برگردانند اما هرگز محقق نشد.

به گزارش بولتن نیوز،  شاید عکس بیشتر شبیهه به فیلم های آخرالزمانی باشد ، اما در جنگ جهانی دوم وقتی که سربازهای آمریکایی می‌خواستند از بلژیک با کشتی به کشور خودشان بازگردند، مجبور به ترک خودروهای خود در بلژیک شدند. آن ها خودروها کلاسیک خودشان را در جنگل پارک کرده‌اند تا بتوانند روزی آن ها را برگردانند اما هرگز محقق نشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :