صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
عضو شورای شهر تهران گفت: اجرای آئین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه و تشویق گزارش‌دهندگان ضروری است.

گروه اجتماعی: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار پایتخت درباره لزوم اجرای آئین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه و تشویق گزارش‌دهندگان اظهار داشت: فساد آزاردهنده‌ترین و مشمئز‌کننده‌ترین صفاتی است که در مواجه با شهرداری شهروندان را آزار می‌دهد و دیو هفت سر فساد در شهرداری آنچنان در جای جای این سازمان رخنه کرده که متأسفانه در میان همه دستگاه‌ها هنوز شهرداری در میزان دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از یکتا پرس، وی افزود: برخی از عناصر فاسد فکر می‌کنند باید از این نمد برای خود کلاهی ببافند که برای مقابله با این مسأله شناسایی افراد فاسد تشویق افرادی که تخلفات را گزارش می‌دهند و شفافیت از بهترین راهکارها است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بند «د» ماده 2 آئین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه تشویق افرادی که تخلفات را گزارش دهند باید توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری انجام گیرد.امروز در شرایطی هستیم که نه تنها مبارزه همه‌جانبه علیه فساد و رشوه می‌تواند اعتماد شهروندان را بازگرداند بلکه سبب امن کردن فضا خواهد شد و باعث می‌شود هیچکس به خود اجازه انجام فساد ندهد.

فراهانی گفت: اقدام قاطع بدون اغماض و سریع دستگاه‌های نظارتی شهرداری و سایر نهادهای مسؤول در رسیدگی به تخلفات امیدبخش فردای بهتر برای زندگی در تهران است.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار پایتخت درباره لزوم اجرای آئین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه و تشویق گزارش‌دهندگان اظهار داشت: فساد آزاردهنده‌ترین و مشمئز‌کننده‌ترین صفاتی است که در مواجه با شهرداری شهروندان را آزار می‌دهد و دیو هفت سر فساد در شهرداری آنچنان در جای جای این سازمان رخنه کرده که متأسفانه در میان همه دستگاه‌ها هنوز شهرداری در میزان دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد.

وی افزود: برخی از عناصر فاسد فکر می‌کنند باید از این نمد برای خود کلاهی ببافند که برای مقابله با این مسأله شناسایی افراد فاسد تشویق افرادی که تخلفات را گزارش می‌دهند و شفافیت از بهترین راهکارها است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بند «د» ماده 2 آئین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه تشویق افرادی که تخلفات را گزارش دهند باید توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری انجام گیرد.امروز در شرایطی هستیم که نه تنها مبارزه همه‌جانبه علیه فساد و رشوه می‌تواند اعتماد شهروندان را بازگرداند بلکه سبب امن کردن فضا خواهد شد و باعث می‌شود هیچکس به خود اجازه انجام فساد ندهد.

فراهانی گفت: اقدام قاطع بدون اغماض و سریع دستگاه‌های نظارتی شهرداری و سایر نهادهای مسؤول در رسیدگی به تخلفات امیدبخش فردای بهتر برای زندگی در تهران است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :