شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نمیدونستیم کرونا ساعت 6 به بعد میاد سراغمون ممون از تصمیم گیرندگان که اطلاع رسانی کردن . اداره های دولتی بانکها مترو اتوبوس بقدری شلوغ هست که فاجعه ببار داره میاره تنها راه حل اینه که تهران را دو هفته تعطیل و قرنطینه ککنند . این راه ها فایده نداره