گروه اجتماعی: تعيين سقف درآمدي براي دفترخانه ها اگر چه تا حد زيادي زمينه فساد را كاهش داده ولي مردم مي گويند برخي دفترخانه ها به بهانه پرشدن سقف از ثبت برخي سندها خودداري مي كنند.
به گزارش بولتن نیوز، خبر بامدادي راديو ایران در مورد سقف درآمددفترخانه ها اعلام کرد: تعيين سقف درآمدي براي دفترخانه ها اگر چه تا حد زيادي زمينه فساد را كاهش داده ولي مردم مي گويند برخي دفترخانه ها به بهانه پرشدن سقف از ثبت برخي سندها خودداري مي كنند.
يك سردفتر مي گويد : "متأسفانه عده اي از سردفتران كه درآمدهاي نجومي داشتند و اين مصوبه در تضاد با منافع آنهاست، با طرح چنين مباحثي قصد انحراف افكار عمومي و به شكست كشاندن اين مصوبه را دارند."
«در حالي كه معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در پاسخ به پيك بامدادي گفت ايجاد اين سامانه مانند هر اقدام جديدي اما و اگرهايي دارد و در فرصت مناسب با متخلفان برخورد مي شود اما يكي از سردفتران از برخورد سريع با متخلفان و بستن همه راه هاي تقلب در سامانه ثبت آني اسناد به ما گفت.
كارشناسان مي گويند با افزايش تعداد دفترخانه ها در مناطقي كه ظرفيت دفاتر به سرعت پر مي شود و نيز تغيير اعمال سقف از سالانه به ماهانه و هفتگي شايد بتوان بخشي از مشكلات پيش آمده را رفع كرد.»
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com