صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، نسبت به افزایش مراجعه بیماران بدحال به اورژانس بیمارستان‌ها ابراز نگرانی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، خسرو صادق نیت، با اشاره به افزایش مراجعه بیماران بدحال به اورژانس بیمارستان‌ها، گفت: پیک مرگ‌ومیر این ۱۰ روز را، در این ۸ ماه تجربه نکرده بودیم و این مسئله جدی است که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: در این شرایط بیمارستان‌هایی که با حداکثر ظرفیت خود زیربار پذیرش بیماران کووید ۱۹ رفته‌اند، برای ادامه فعالیت خود نیاز به حمایت‌های بیشتر مسئولان دارند.

منبع: مشرق نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :