صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد
سخنگوی دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد که تلاش آمریکا برای نقض برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ منجر به انزوای این کشور شده است.

به گزارش بولتن نیوز ، علیرضا میریوسفی، سخنگوی دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل روز پنج‌شنبه به نیوزویک گفت: کاملا مشخص است که سازمان ملل - و اکثریت کشورهای عضو - با آنچه که به اصطلاح "سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران" خوانده می‌شود مخالفند و تلاش‌های ایالات متحده برای نقض بیشتر برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل منجر به انزوای این کشور شده است‌.

میریوسفی همچنین در خصوص شراکت تسلیحاتی با دیگر کشورها گفت: ایران دوستان و شرکای تجاری زیادی دارد و از صنعت تسلیحاتی بومی قدرتمندی برخوردار است تا از نیازمندی‌های دفاعی خود در خصوص ستیزه‌جویی‌های خارجی اطمینان حاصل کند. مطابق با زمان اعلام شده در قطعنامه ۲۲۳۱، ایران از تاریخ ۱۸ اکتبر از محدودیت‌های تسلیحاتی فارغ می‌شود. ما طبیعتا از آن روز بر اساس منافع ملی‌مان به دادوستد با دیگر کشورها در این زمینه خواهیم پرداخت.

منبع: اقتصاد نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :