صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
یک مقام مسئول اعلام کرد:
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از واردات کمباین وش چین پنبه‌ی خود رو، متناسب با شرایط کاشت پنبه در کشور، خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، کامبیز عباسی گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی های فنی و عملیاتی به عمل آمده و حمایت وزیر جهاد کشاورزی، کمباین وش چین پنبه‌ی خود رو، با تکنولوژی بالا و متناسب با شرایط کاشت پنبه در کشور، وارد کشورمان خواهد شد.

وی افزود: پیش ارزیابی و بررسی فنی و تخصصی و امکان سنجی تولید و عرضه این کمباین نظیر کمباین‌های غوزه چین پنبه که طی سه سال گذشته به صورت موفقیت آمیز انجام پذیرفت، در دستور کار حوزه مکانیزاسیون قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: واردات ، پنبه ، کاشت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :