صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۵ مورد جدید ابتلا...

به گزارش بولتن نیوز، سید محمد جمالیان عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: از ۲۲۵ مورد جدید در استان ۲۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که مورد مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۱۹۶ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی معاینه و ویزیت شده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان در مورد آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان گفت: ️ تعداد موارد ابتلاء به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ابراز تأسف نسبت به فوت هفت نفر از هم استانی‌ها بر اثر بیماری کرونا در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته، عنوان کرد: تاکنون تعداد فوتی‌ها بر اثر ابتلاء به این ویروس به ۵۸۹ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :