صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
ژوپیلر لیگ بلژیک|
تیم فوتبال خنت سرانجام پس از سه شکست متوالی به پیروزی رسید.

به گزارش بولتن نیوز، بامداد امروز (دوشنبه) در دیدار هفته پایانی هفته چهارم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم خنت با یک گل برابر میشلن پیروز شد. نیانگبو در دقیقه 36 این گل را برای خنت به ثمر رساند.

میلاد محمدی همانند سه بازی اخیر خنت برابر میشلن هم نیمکت‌نشین بود.

خنت با اندوخته 3 امتیازی از قعر جدول رده‌بندی 18 تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک تا رده چهاردهم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بلژیک ، میلاد محمدی ، خنت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :