صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
فنونی‌زاده:
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با ۳ اشتباه تاثیرگذار نتیجه دربی حذفی را به استقلال واگذار کردند.

به گزارش بولتن نیوز، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول پرسپولیس خوب بازی نکرد و استقلال هجومی بود. ترکیب اولیه‌ پرسپولیس، اشتباه بود و گل‌محمدی خیلی زود به اشتباهش پی برد و با تعویض شیری شرایط بهتر شد.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مربی باید بداند که در تیم‌های پرسپولیس و استقلال، دفاع‌های کناری باید رونده باشند. پیروزی در مشت ما بود و نباید دیداری که می‌توانستیم مثل آب خوردن ببریم را اینگونه ببازیم. استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد ولی در نیمه دوم پرسپولیس همان تیمی شد که می‌خواستیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: متوجه نشدم که با آمدن اوساگونا چه اتفاق مثبتی برای پرسپولیس افتاد. عبدی جویای نام و جوان است و اگر به جای او بازی می‌کرد، با مدافعانی که استقلال داشت دو گل می‌زد.

فنونی‌زاده گفت: پرسپولیس مفت و مسلم جام حذفی را از دست داد. مربی که نیمه اول دست به تعویض می‌زند مشخص است که ترکیبش اشتباه است. کادرفنی سرخپوشان مقابل استقلال 3 اشتباه تاثیرگذار داشت. ترکیب اشتباه، ورود اوساگونا و بیرون کشیدن پنالتی‌زن‌هایی مثل بشار رسن و علیپور عوامل اصلی شکست پرسپولیس در دربی مقابل استقلال بود.

وی خاطرنشان کرد: ترابی و نوراللهی خوب نبودند و رادوشویچ هم مثل بازی‌های گذشته روی گل دوم اشتباه داشت و به راحتی می‌توانست توپ را جمع کند. این تیم باید برای لیگ قهرمانان تقویت شود و با برنامه‌‌ریزی دقیق‌تری در آسیا شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :