صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
همزمان با ایام ماه محرم، امسال با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی در راه اندازی ایستگاه صلواتی توزیع غذای نذری، هیأت‌های کشور همراه با مردم، اقدام به...

به گزارش بولتن نیوز، همزمان با ایام ماه محرم، امسال با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی در راه اندازی ایستگاه صلواتی توزیع غذای نذری، هیأت‌های کشور همراه با مردم، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردند.

این گزارش از تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط هیئت ریحانه النبی در امامزاده صالح تهران تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: کرونا ، نذری ، هیئت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :