صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان دو هفته ابتدایی شهریور ماه به سرکشی حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

به گزارش بولتن نیوز، محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون هر چند هفته یکبار، فرصتی برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان قرار داده شده است، گفت: با توجه به تعطیلی دو روز ابتدایی هفته دوم شهریور ماه، دو هفته ابتدایی ماه آینده به سرکشی نمایندگان اختصاص یافت و پس از آن، برنامه صحن‌های علنی برای ۴ هفته آغاز شود.

او درباره جلسه امروز هیئت رئیسه توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی پارلمان جدید، این نشست‌ها هر هفته با رؤسای کمیسیون‌های مختلف برای دیدگاه‌ها و اولویت هایشان برگزار می‌شود.

فرهنگی گفت: امروز سه کمیسیون فرهنگی، صنایع و معادن و امور داخلی و شورا‌ها دیدگاه‌ها و اولویت هایشان به بحث گذاشته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :