صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
ویدئویی از تلف شدن دام های دامداران شهرستان بهبهان در اثر گرما و گرانی خوراک دام که تعداد زیادی از دامداران را تا مرز ورشکستگی برده است...

به گزارش بولتن نیوز، ویدئویی از تلف شدن دام های دامداران شهرستان بهبهان در اثر گرما و گرانی خوراک دام که تعداد زیادی از دامداران را تا مرز ورشکستگی برده است در فضای مجازی منتشر شده است.

گفتنی است، روز گذشته دامداران شهرستان بهبهان در اعتراض به گرانی خوراک دام، ارزان بودن شیر و تلفات دام بر اثر گرما در مقابل ساختمان اداره صنعت و معدن و تجارت تجمع کردند.

برچسب ها: دامداران ، گرما ، ورشکستگی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :