صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
رییس سازمان اداری و استخدامی:
آگهی ثبت‌نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مردادماه منتشر می شود که حدود ۴۰ هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

به گزارش بولتن نیوز، جمشید انصاری از انتشار آگهی ثبت‌نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مردادماه خبر داد و اظهار داشت: حدود ۴۰ هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود ۲۴۰۰ نفر از نیروهای قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

انصاری اضافه کرد: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه‌های دولتی تا پیش از ۲۰ مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهریورماه یا نیمه اول مهرماه برگزار می‌شود.

وی در جواب این سوال که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ توضیح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می‌آید تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه برای برگزاری آزمون تمام پروتکل‌های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می‌شود، ادامه داد: ممکن است گروه‌های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار شود.

انصاری تصریح کرد: تا زمان برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش آزمون‌هایی را برگزار خواهد کرد که تعداد داوطلبان آن بیشتر از آزمون استخدامی خواهد بود بنابراین تجارب لازم به دست می‌آید.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :