صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۲۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد: امتحانات دانشگاه علمی کاربردی از 21 تیرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، محمدحسین امید صبح امروز در یکی از بخش‌های خبری صدا و سیما اظهار کرد: به دلیل تغییر وضعیت کشور و پیک دوم شیوع ویروس کرونا آزمون‌های حضوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی تغییر می‌کند و به هفته آینده موکول می‌شود.

وی افزود: امتحانات هفته آینده و از 21 تیرماه آغاز می‌شود و تا 17 مردادماه به صورت مجازی ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: هماهنگی‌ها و اختیارات لازم به استان‌ها داده شده است تا امتحانات را برگزار کنند.

امید ادامه داد: همه نقاط کشور وضعیت یکسانی ندارند به همین دلیل در جاهایی که با هماهنگی مسئولان استانی و ستاد کرونا امکان برگزاری آزمون حضوری وجود دارد، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود و الزامی برای برگزاری غیرحضوری امتحانات در همه کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: با شرکت‌های مختلف برای برگزاری امتحانات صحبت شده و به استان‌ها حق انتخاب داده شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ثابت
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام
بخاطر کرونا خواهشا مجازی باشه بهتره
چرا که از طریق برگه ها به اساتید انتقال پیدا میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :