صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
برداشت شاه‌توت قرمز از امروز در منطقه سولقان تهران توسط جمعی از باغداران آغاز شد. برداشت شاه‌توت تا اواخر تیرماه ادامه دارد.

به گزارش بولتن نیوز، برداشت شاه‌توت قرمز از امروز در منطقه سولقان تهران توسط جمعی از باغداران آغاز شد. برداشت شاه‌توت تا اواخر تیرماه ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :