شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
تیتر افزایش اجاره بها در تهران بیش از 25% ممنوع شد صحیح است ؛ کلمه افزایش را از قلم انداخته اید
ناشناس
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
]چه مسخره ! صاحب خونه میگه اگه نمی خوای برو یه جای دیگه ! ضمنا مستاجر الانی رو بلند میکنه با یه مستاجر دیگه با قیمت بالاتر قرار میبنده . دولت میخواد چکار کنه ؟ مستاجر بیاد از دولتی که مسبب این همه بدبختیه چی بخواد ؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حالا صاحبخونه هایی که نمی خواستن گرون کنن هم میگن تا 25 درصد که اشکالی نداره .
ناشناس
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
میشه لطفا دولت ....امید دخالتی تو بازار مسکن نکنه ؟؟ مردم خودشون این مساله رو هم مثل بقیه مشکلات حل می کنن .