به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
در میان برنامههای رمضانی تلویزیون برنامه «زندگی پس از زندگی» پدیده امسال بود. درنهایت سادگی با نوآوری و خلاقیت در موضوع (خاطرات تجربه کنندگان مرگ موقت) و پژوهش خوب، گاهی بیننده را میخکوب میکرد و به فکر فرومیبرد!
رسانه انقلابی باید «غفلت زدا» باشد و نه «غفلت زا» و این برنامه یکی از مصادیق غفلت زدایی است.
این تجربه موفق، حتماً ضعفها و نقصهایی هم داشته است که خوب است در برنامهای با حضور علما و کارشناسان رسانه به نقاط ضعف و قوت آن پرداخته شود تا سالهای آینده شاهد استمرار و ارتقای این رویکرد در تلویزیون باشیم؛ اما تا همین جای کار باید به آقای عباس موزون مجری و تهیهکننده خوشفکر و دغدغهمند این برنامه و سایر عوامل آن و همینطور مدیر جوان شبکه ۴ آقای معینی پور، خداقوت گفت.
امیدوارم شبکه چهار و سایر شبکه ها این برنامه را بازپخش کنند. پی نوشت:
۱. در فضای مجازی و از طریق سایت و یا برنامه تلویبیون می توانید قسمتهای مختلف این برنامه را ببینید؛ واقعا تجربه متفاوتی است و انسان را به فکر فرومیبرد و عظمت خالق و کوچک بودن این دنیای فانی را نمایان می کند!
۲. برای خانواده هایی که در غم از دست دادن عزیزی هستند هم دیدن این برنامه به شدت آرامش بخش است.
انتهای پیام/#
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com