صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
برداشت گل محمدی و گلاب‌گیری از «دهکده گل» در روستای خداقلی شهرستان بجنورد از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا اواسط خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش بولتن نیوز، برداشت گل محمدی و گلاب‌گیری از «دهکده گل» در روستای خداقلی شهرستان بجنورد از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا اواسط خرداد ماه ادامه دارد. در استان خراسان شمالی ۳۵۰ هکتار باغ گل محمدی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: برداشت ، گل محمدی ، بجنورد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :