صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
نماینده وزیر بهداشت در خوزستان:به طور میانگین در خوزستان، بیمارستان‌ها حدود ۵۰ درصد کاهش درآمد داشته‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، نماینده وزیر بهداشت در خوزستان:به طور میانگین در خوزستان، بیمارستان‌ها حدود ۵۰ درصد کاهش درآمد داشته‌اند.

اکنون بالاترین تعداد آزمایش کرونا در سطح کشور، در خوزستان انجام می‌شود.

هر چه حجم مراجعات به مراکز درمانی کاهش یابد، پرسنل کمتر بیمار می‌شوند و می‌توانیم شیفت‌ها را کوتاه‌تر کنیم و اجازه استراحت بدهیم تا توان داشته باشند که خدمات ارائه کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :