صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
معاون آزموشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اعلام کرد:
معاون آزموشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اعلام کرد: امتحانات پایانی دانشجویان در دانشکده‌های واحد به صورت حضوری برگزار می‌شود.

گروه اجتماعی: محمد سپهری  اظهار کرد: امتحانات پایانی واحد تهران مرکزی مانند امتحانات سایر واحدها در موعد تعیین شده ۲۴ خردادماه تا ۱۳ تیرماه به مدت ۳ هفته برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از آنا، وی افزود: دوره آزمون هم ۱۷ خرداد ماه تمام می‌شود و از ۱۷ خردادماه تا ۲۴ خردادماه کلاس‌های جبرانی و رفع اشکال به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اعلام کرد: امتحانات حضوری در محل دانشکده دانشجویان برگزار می‌شود. در برگزاری امتحانات پروتکل‌های بهداشتی نظیر فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش مورد تاکید است.

سپهری همچنین درباره دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان گفت: دفاع پایان‌نامه و رساله هم ادامه دارد و در حال برگزاری است.

وی خبر داد: آزمون جامع برای دوره دکتری از ۲۸ تیرماه تا ۸ مردادماه برگزار می‌شود. هم کتبی و هم شفاهی در این مدت برگزار می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :