صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
جهانپور سخنگوي وزارت بهداشت:
جهانپور: افزايش آمار مبتلايان كرونا در كشور به علت گسترش بيماريابي است. سخنگوي وزارت بهداشت: افزايش نسبي آمار مبتلايان به كرونا به دليل افزايش و گسترش بيماريابي است.

گروه اجتماعی: جهانپور: افزايش آمار مبتلايان كرونا در كشور به علت گسترش بيماريابي است. سخنگوي وزارت بهداشت: افزايش نسبي آمار مبتلايان به كرونا به دليل افزايش و گسترش بيماريابي است.

به گزارش بولتن نیوز، بيش از ۱۴۰۰ مورد از ۱۹۵۸ مبتلاي جديد مربوط به افراد غربالگري شده و افراد با تماس نزديك با مبتلايان قبلي است. همچنين بيش از يك چهارم آمار مبتلايان جديد مربوط به خوزستان است؛ اين استان هنوز در وضعيت قرمز است. بجز تهران و خوزستان شرايط ساير استان‌ها نسبتا مناسب است.

برچسب ها: جهانپور ، مبتلايان ، تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :