صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
در تاریخ ۳۰ بهمن بیماری در آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌های ما فوت کرد که ما تشخیص دادیم #کرونا باید بررسی شود و به این تشخیص اصرار داشتیم

به گزارش بولتن نیوز، رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم: در تاریخ ۳۰ بهمن بیماری در آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌های ما فوت کرد که ما تشخیص دادیم #کرونا باید بررسی شود و به این تشخیص اصرار داشتیم

همزمان با قم، در بیش از ۱۵ استان کشور نیز موارد مشابهی داشتیم، اما قم این آزمایش را درخواست داشت، اصرار کرد و این کار انجام شد.

اولین تشخیص بیماری در قم انجام شد؛ چنین اتفاقی به این معنا نیست که اولین بیمار در قم بوده است؛ همه کشور باید ممنون پزشکان قمی باشند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :