صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۱۴۷۹
تعداد نظرات: ۸۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
قرار است امشب پشت صحنه جذاب پایتخت۶ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش شود
امشب پشت صحنه سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، قسمت پانزدهم فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، شب گذشته روی آنتن رفت. البته در پایان سریال نوشته شد که بعد از شکست کرونا ادامه این سریال و فینال قصه آن پخش خواهد شد.

قرار است امشب پشت صحنه جذاب پایتخت۶ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش شود.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در پنج فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
شقایق محمددوست
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
سریال پایتخت عالی بود
محمد
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
ازنظر من سریال پایتخت به هیچ وجهی زیبا نبود وقشنگ و جالب وخنده دارم بود اما زیبا نبود مانند حاشیه هایی که درکنار فیلم هم دیده می شد وآز نظر دیگر پایتخت قسمت های کمی داشت ویه کم ازاین ور که قسمت ها است دیده می شد که بازیگر ها فقط به دنبال پول هستند.....
ناشناس
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چرا نیومده پس
رضا
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چی شد پس؟؟!!
ناشناس
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
مگه قرار نبود امشب پشت صحنه بدن چی پس؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پس چراپخش نشدپشت صحنه سریال
صفتر
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
آقا چی شد
ناشناس
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پایتخت امسال افتضاح بود
علی
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چرا پخش نشد پس؟سرکاری بود؟
ناشناس
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پس سرکاری بود.نیومد که
مهرداد
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
سلام چرا پخش نشد
سرور
|
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چرا نیومد
ناشناس
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چرا نشون نداد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چراپخش نمیشه ماروسرکارگذاشتن
علیرضا
|
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پس پشت صحنه چه شد
Haghighi
|
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
پس قرار بود امشب ۱۶ فروردین پشت صحنه سریال رو بذارید ، عجب گذاشتید .
ناشناس
|
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
افتضاح بود
ناشناس
|
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پس چرا پخش نشد پشته صحنه پایتخت کی پخش میشه؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
فردا شب پخش میشه
ناشناس
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سریال پایتخت خیلی سرگرم کننده و زیبا بود ممنونم از همکاران محترم که این سریال را ساختن
ناشناس
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پس چرا پشت صحنه پایتخت پخش نشد چی شد
بیننده ناراحت
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
به هیچ عنوان خوب نبود دیگه زحمت نکشید برای ساخت پایتخت جدید چون یکی بخاطر اذیت کردن یکی از نمایندگان محترم ودیگری بخاطر زیاد دروغ گفتن ومواد مخدر خیلی بد آموزی داشت
ناشناس
|
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
دوستان عزیز پشت صحنه سریال پایتخت فردا شب۱۷فروردین پخش میشه
ناشناس
|
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
دوستان عزیز پشت صحنه سریال پایتخت فردا شب۱۷فروردین پخش میشه
محمد
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام کی پخش مشه
ناشناس
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
تصور میکنم برنامه هایی مثل پایتخت و دورهمی فرصتی به افراد میده تا مخالفت و عقده های خودشون رو با سواستفاده از یک برنامه پرطرفدار که پیشینه خوبی داشته به مردم القا کنن. متاسفانه در پایتخت 6، برخلاف سایر پایتخت ها، اثری از میجد و تمامزاده و توکل و توسل که نیست هیچ، تنها نمازخوان خانواده نقی در هر دو بار که نماز میخواند مورد تمسخر افراد خانواده قرار میگیرد. در عوض سریال پر است از تیکه های اینستاگرامی بی مزه و بعضا بی ادبانه و تکرار اتفاقات معروف قبلی مثل احمد ذوقی یا فیلم در امتداد شب و ... که سعی شده از انها برای پرکردن متن بی محتوا و داستان غیرجذاب سریال استفاده شود. خبری از سنتها و رسوم ایرانی و شمالی نیست، بچه ها همه به والدین و بررگترها توهین میکنند، بزرگترها غرق دروغند و چهارچوب خانواده ها مشخص نیست. افتضاحه! واقعا افتضاحه! گاهی فکر میکنم تنابنده عمدا داره از معروفیت و سابقه خوب سریال برای اشاعه ذهنیتهای خرابش استفاده میکنه و یا داره انتقام چیزی رو از مردم ایران میگیره!
ناشناس
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام یکی اول اینکه بهتاش خیلی بی تربیت هست و به بزرگترها بی احترامی میکنه دوم دوست دختر هم داره
مهدی
|
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سریال پایتخت خیلی خوب و عالی بود من خوسم امد ول نمیدونم چرا امشب پشت صحنش پخش نشد
فرهاد
|
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خوب بود ولی کم بود ...ونقش بهروز خیلی مزخرف بود
ناشناس
|
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پایتخت شیش خیلی خوب بود
آبدارچی جهنم
|
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اصلا داستان ومفهوم نداشت به جز یک سری الفاظ رکیک مانند هنگامی که رحمت گفت کجا فرار کنم برم کج بهتاش بهش گفت بیا برو تو کو......
علي خسرو پناه فدوي
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
يه نظر من امسال افتضاح بود چونكه این سریال با نشان دادن ایرانیانی که یا قاچاقچی(ارسطو) هستند یا روانی(بهبود) یا مسئول ناتوان و بی‌عرضه و منفعل(نماینده مجلس) یا دارای کمبود شخصیت(بهتاش) یا نوجوانان غرق در اینستاگرام و فضای مجازی(دختران دوقلو) یا مدعیان پرادعای هیچ‌کاره و فرصت‌طلب(نقی) یا مروج آرایشگری و رفتارهای نامناسب(رحمت و فهیمه) یا عقل کلی که در مواردی احساسی داوری می‌کند(هما)، برای بیننده مخصوصاًًً بیننده خارجی تصویر بسیار منفی علیه ایران می‌سازد.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اتفاقا سریال پایتخت خیلی خنده دار و.جالب بود حرفا ها و کارهاشون دقیقا رفتارهای الان مردم خودمان هست
پریا
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
این سریال بسیار عالی بود دمتون گرم خسته نباشید من ازون جایی که به آقای بهرام افشاری و محسن تنابنده علاقه ی زیادی دارم و بازیشان را خیلی قبول دارم با این سریال موافق هستم واز تک تکشان تشکر میکنم امید وارم بتوانند تا به مراحل بالاتری پیش بروند ..... ♥️♥️خسته نباشید
امیرحسین
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام سریال پایتخت خوب بود اما پشت صحنه پخش نشد
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بنظرمن نبودن زنده یاد خشایار الوند نویسنده توانای پایتخت قشنگ حس میشد توی پایتخت ۶
اصلا محتوای خاصی نداشت.در پایتخت پنج لحظه ب لحظه سریال پر از جذابیت و شوخی بود اما...
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
افتضاح بود
محمد
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بنظر من سریال پایتخت۶شاید برای خیلیها سرگرم کننده باشه اما حقیقتا محتواهای بدی داشت مثل بی تربیتیهای بهتاش نسبت به خانواده و فامیل,بحث مواد مخدر مربوط به ارسطو,دروغگویی های بسیار زیاد در فیلم توسط اکثر کاراکترها,عادی سازی روابط پسران و دختران و...
الهام
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام .من از پایتخت امسال زیاد راضی نبودم ولی واقعاً تلویزیون ایران به جز پایتخت و دورهمی سریالی که بشه هر شب دنبالش کرد نداشت.فیلمهای سینمایی هم که اکثر نمیشد کنار بچه ۸-۹ ساله دید.به نظر شخصیت بهتاش که در پایتخت ۵ با رحمت خیلی خوب شده بود و حتی راضی به ازدواج مادرش با رحمت شده بود نباید توی این سری اینقدر مخالف رحمت میشد و طنز رو با بی ادبی قاطی میکرد.من از بازی بهرام افشاری خیلی خوشم میاد امیدوارم در ساخت ادامه ی سریال تجدید نظر کنند و برای فرهنگ سازی مردم فکری کنند.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پشت صحنه چی شد
ناشناس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خیلی بد
ناشناس
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بسیار کوتاه لطفا ادامه رو پخش کنید
بهاره مینایی
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
واقعا سریال پایتخت افتضاح بود بی محتوا ترویج فسا دو بی وفایی و بی ادبی بهتاش روح زنده یاد الوند شاد بعد از اون باید فاتحه ی پایتختم خوند
ناشناس
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اصلا محتوای جالبی نداشت رفتار بهتاش با پدر ومادرش و فامیل دور از فرهنگ ما بود آموزنده نبود تا نسل جدید الگو برداری کند البته در بعضی از سکانس ها واقعیت جامعه ومشکلات مردم را خوب نمایش دادن که عالی بود خسته نباشید
عابدین
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سریال پایتخت ۶ خوب بود در مقایسه با دیگر پایتخت ها تغییر کرده بود اماجذاب و خنده دار بود فقط حرفای بی ادبانه و زشت زیاد گفته میشود که مناسب بچه ها نبود با این حال ممنون که با وجود این ویروس خطرناک این سریال ساخته شد و سرگرم شدیم
سینا
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خیلی بد و بی محتوا بود واقعا که جای تاسف داره که مثلا بهترین سریال ما اینقدر مزخرفات و بی اخلاقی رو داره رواج میده واقعا متاسفم.
منیژه
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
عالی بود
فریدون
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام در کل عالی بود ولی باید یک مقدار بیشتر به مشکلات مردم حرف بزنند تا مسیولین بتوانند کمکی به مردم فقیر کنند پول تو مردم نیست چون درامدی ندارنند خدا کمک کنه
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
والا خیلی هم باحال بود درسته به بامزه گی ۵ نبود ولی خیلی جاهاش واقعا خنده دار بود . بعدشم مگه فقط تو پایتخت بی احترامی و دروغ هست الان تو همه فیلما ده برابر بد تر از اینه چرا به بقیه فیلما کاری ندارین
Mori
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
از دلایل افت وحشتناک سریال به عدم وجود علیرضا خمسه هنرمند و طنزپرداز برجسته کشور باید اشاره کرد.شاید فقط حضور ایشون و تکه کلامهای زیباش باعث جذابیت و جذب بیشتر مخاطب میشد.واقعا متاسفم که پایتخت با این وضع پخش شد.این سریال میتونس در اوج خداحافظی کنه و همیشه تو یادها بمونه مثل زیر آسمون شهر
ناشناس
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
چرا پس پخش نشد مارو سر کار گذاشتین
ناشناس
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
عالی
اسماعیل فتحی
|
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام.پایتخت 1تا 5 واقعا ارزش دیدن تکرارش هم داشت. ولی فصل 6 افتضاح بود. ساری. 62.
ناشناس
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پایتخت ۶ از جنبه های مختلف... افت شدیدی کرده بود
مهدی امانبای
|
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
متاسفانه سریال پایتخت دقیقا برخلاف همان ارزش هایی که باعث محبوبیت اش در فصل های قبلی ان شده گام نهاده واز نظر محتوی کاملا بی ارزش بود کارگردان ونویسنده تنها برای خنداندن لحظه ای مخاطب عام تلاش نموده که ان نیز کاملا لحظه ای و گزرا است
ناشناس
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بسیار بد بود
اکبر
|
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بسیار ضعیف بود بیشتر بی ادبی بود تا طنز
ناشناس
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پایتخت امسال بدرد نمخورد
نجمه حیدرپور از مشهد
|
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
عالی بود ولی مث گذشته ها ش نبود
چون خشایار الوند نبود
و چرا پشت صحنه رو همش میگن امشب ولی نشون نمیدن ۱۷ فروردین شد دیگه .....
ناشناس
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
من و خانواده ام بسیار طرفدار این سریال محبوب بودیم ولی این سری رو اصلا نپسندیدیم.خیلی القا کننده رفتارهای زشت و زننده بود.واقعا متاسفم سریالی که میتوانست خیلی رفتارهای خوب و اصیل ایرانی رو مثل حرمتها و صداقت را به بیننده یادآوری کند اینچنین به بیراهه رفت...
پری
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
با سلام ،
گفته بعضی از دوستان واقعا درسته که پایتخت 6 جذابیت فصل های قبل رو نداشت ،اما در رابطه با محتوای کلی فیلم و موضوع باید بگم متاسفانه توی این فیلم زندگی و واقعيت های واقعی زندگی های روزمره رو دارن نشون میدن،بعضی از واقعيت هاقابل پنهان کردن نیستن ،هرچند موافقم که بداموزی دارن اما بد اموزی ها قبلا از طرق ماهواره ها و شبکه های غربی صورت گرفته و الانم با قطع طنز پرمخاطبی چون پایتخت نمیشه جمعش کرد
موسی حسنی شهرری
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پایتختی ها امسال خراب کردین بی احترامی به پدر .قاچاق مواد .ادم حسود نقی .هما که عقل کل بود چقدر حسود بود این قسمت واقعا که
ملیحه
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
واقعا به درد نخور بود. دیگه پایتخت نسازید لطفا. خوب نبوددددد
حسام عبداله پور
|
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پس قطعا سر کاری بود قضیه ی پشت صحنه
جواد
|
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پایتخت اصلا بدرد نمی خورد چرا که دستور کار تخریب بستر و زیر ساخت های اخلاقی و تربیتی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده
نباید بخاطر چند لحظه خنده نسبت به تخریب و آثار سوء آن بی تفاوت باشیم
خصوصا اینکه صفحات اینستاگرام از سارا و نیکا و پارتی و غیره این بازیگران بخوبی همه چیز را میشود فهمید این ها چی هدفی را دنبال میکنند
موفق باشید و پایدار
عارفه مولوی
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
از نظر من پایتخت ۱،۲،۳،۴،۵بهتر بودن تا این پایتخت شش .چون فقط نصف ماجرا تو جاده و ماشین بود،بعدش هم خیلی پیام بازرگانی داشت ۱۵ دقیقه.محتوا بد آموزی داشت بهتاش خیلی بی تربیت برخورد میکرد.ولی فیلم خنده داری بود.
ناشناس
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
متاسفانه امسال پایتخت افتضاح بود مخصوصا اون صحنه آخر رحمت وزنش که نشون میده تا کجاها برای تیشه به ریشه فرهنگ هامون زدن فکر شده
ناشناس
|
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
به نظرم قسمت آخر حتما یه مشکلی از لحاظ چارچوبهای اخلاق و دین داشته که پخش نکردن...
کرونا هم احتمالا یه بهانه ست برای پوشاندن واقعیتی که خودشون میدونن و مسئولین صدا و سیما...
پشت صحنه هم شاید سر مسائل لج بازی پخش نشده
علی
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
دوستان اگه یه مقدار دقیق بشیم در این سریال میفهمیم که کاملا با برنامه ریزی دقیق در لوای طنز تمام شئونات اسلامی رو به مسخره گرفتن وبه مقدسات اسلامی با طنز توهین کردن.استفاده از اسم ائمه برای اشخاص لا ابالی مثل (نقی دو دوزه٬تقی معتاد)استفاده از صفات خداون(رحمان ورحیم ورحمت)سه آدم مطرب وکلک بازوهمه کاره.بدنام کردن نماز خون ها زمانی که نماز صبح رو نقی بلند میخونه٬مسخره کردن ولضالین٬رابطه دوست دختر ودوست پسری رو عادی جلوه دادن٬حرکات زشت نقی در برابر هما ٬و......لطفا بی تفاوت نباشیم
ولی
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
این پایتخت پایتختی نبود که ما منتظرش بودیم
محسن
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
به نظر من پایتخت سریال خوبی بود و بیشتر واقعیت های جامعه رانشان می دهد ولی نویسنده می توانست اشتباهات مثلا بهتاش را که دوست دختر داشت رو توسط یکی از بزرگتر ها متوجه می کرد باید یک نفر به عنوان اصلاح کننده اشتباهات در سریال وجود داشته باشه تا برای کسانی که چشم و گوش بسته اند الگو نشود.ولی انصافا نکات خوب هم داره وبرای عموم مردم ایران جذابه و غالب مردم دوستش دارن خصوصا توی این شرایط سخت .به نظر من هر سال بسازن و یک اصلاح کننده هم وجود داشته باشه مثلا نقی متحول بشه و به عنوان هد فامیل نقش اصلاح کننده رو داشته باشه.
ناشناس
|
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
پایتخت 6 اصلا جالب نبود و فیلم نامه ضعیفی داشت،حیف از فصل های قبلش
امیررضا علیتبار
|
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
سلام من خیلی پایتخت و دوست دارم از ۱تا ۶ اما پایتخت ۶ ایکاش بهبود زنده نمیشد رحمت وفهیمه بهم میرسیدن وبهتاش هم انقدر با پدرومادرش بد رفتار نمیکرد من عاشق بازیگری هما ونقی وفهیمه هستم واقعا عالی بازی میکنن وهمچنین ارسطو ایکاش پنجعلی هم زنده بود
عباس
|
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
پایتخت ۶ به هیچ وجه با فصلای قبلیش قابل قیاس نبود ،از همون اول وقتی ک نشون داد نقی یکساله به ارسطو سر نزده بخاطر منافع شخصیش فهمیدم ک این پایتخت بدرد نخوره چون پایتختیا یه خانواده بودن ک همیشه پشت هم بودن اونم ارسطو ک تمام وقت در اختیار نقی بود بهتاشم بی حرمتی به بزرگترو به حد اعلا رسوند این پایتخت بیشتر گریه آور بود همه نگاه میکردن چون پایتخت مثل یه برند جا افتاده بین مردم و همه منتظر بودن ک اتفاق خوب از راه برسه ولی واقعا هیچ اتفاق خوبی از راه نرسید البته سانسورم نقش داشته ولی در کل چیز خاصی تو قصه نبود اگر خیابانها خلوت میشد بخاطر درخشان بودن فصلای قبلش بود
مهدی
|
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
مقایسه سریال پایتخت ۵ و ۶ تفاوت تهیه کننده ارزشی(سازمان فرهنگی اوج) و غیرارزشی رو نشون میده:
پایتخت ۵:
تبلیغ استقامت،مبارزه با داعش،فداشدن برای حفظ حریم خانواده ،احترام به عکس پدر،افتخار قهرمان ملی، توجه و خدمت به پدر پیر، غرور ملی.
اما پایتخت 6
تبلیغ دختر بازی، ایستادن تو روی پدر و مادر،بددهنی، تبلیغ خانه مجردی، دست بلند کردن روی بزرگتر، تبلیغ فساد در فضای مجازی،تبلیغ سگ و گربه داری،مواد مخدر، تبلیغ عملهای زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس،پنهان کاری جوانان...
تا همینجا بسه لطفا تمومش کنید نمیخواد چند قسمت آخر رو هم بسازید.
رضا
|
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
#پایتخت۶_ترویج فساد_بدآموزی
افت سریال پایتخت ۶ نسبت به پایتخت های قبل ...
★ ارسطو که تو زندان بوده و تو این قسمت میشه حمل کننده مواد در حالیکه قبلا حمل کننده ضریح و گلدسته بوده ......
★ نقی که با رفتار سخیفش حج رو به سخره گرفته ، و نا خود آگاه تبرکی آب زمزم رو به ساقی گری بزم شراب به مخاطب القا میکنه ، که بهتاش میگه برا من سر پر بریز ، برا بقیه ته استکان ریختن که مثلا اور دوز نکنند ......
★ هما که اسطوره یک زن کار درست بود تو این سریال به شوهرش دروغ میگه ......
★ بهتاش حرمت داییش نقی و مادرش و ارسطو رو نگه نمیداره ـ مدام به با این دختر و اون دختر ارتباط داره ،اونا رو تیغ میزنه ، با شوخی های رکیک و خلاف ادبش بی هنرنمایی میکنه ......
★ دخترهای نقی که بابایی بودن تو این سریال خود سر شدند ، بی اجازه باباشون به اردو میرن ، ماهواره سفارش میدن که نصاب بیاد نصب کنه ، و تو روی باباشون می ایستند .......
★برادر های رحمت که تریاک میکشند ، با برادر شون زد و خورد داشتن ، در صورتی که همیشه روی حرف داداششون حرف نمیزدن......
★ فهیمه هم که یه زن ساده و با اخلاق بود ، یهو شد از اون زن های سانتال مانتال مشاطه گر ، که از سادگی دراومــده و با اون قیافه در قاب تصویر ظاهر شده.....
★بماند از اینکه همسر تقی ، دست بزن داره و شوهرش رو میزنه ، مگر در ایران چند زن شوهر خودشون رو میزنن که چهره زن رو اینگونه به تصویر کشیده ......

اینجا عدم توانمندی نویسنده این سریال کاملا مشهوده ، خشایار الوند با توانمدیش کجا و نویسندگی ارش عباسی کجا .....
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
واقعا جای آقای الوند خالی بود. ونبود ایشان احساس می شد با آن نوشته های زیبا روحشان شاد
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
دو شبه قول دادین پشت صحنه پایتخت رو پخش کنین پس چی شد واقعا که
ناشناس
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خوب بود.. ولي اگ بهبود نمیومد بهتر میشد..
فاطمه
|
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خوب نبود اصلا خوب نبود چون کات خورده بود و قسمت ها هم کم بود و قسمت اخر و پشت صحنه را نشان نداد
فاطمه
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
پس چرا پشت صحنه پایتخت پخش نشد نکنه سر کاری تازه ولادتم بوده و باید حتما پخش میشد
پایتخت اولاش خیلی بد بود ولی بعد بهتر شد
ولی نه خیلی که بخواد عالی باشه
پایتخت اصلا جذاب و دیدنی وزیبا نیست
وفقط بهتاش نقشش درخشندگی داشت
ولی متاسفانه به دلیل اینکه بازیگران پایتخت نقش قابل قبول نداشتند
بینندگان از تماشاش اصلا لذت نبردند
دیالوگ هاس هم من اصلا دوست نداشتم
حسنی
|
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خوب بود یا بد کار نداریم.فعلا دعوای بین اقای مقدم و تنا بنده باعث شده پشته صحنه پخش نشه تا ۶ ماه دیگه
نرگس
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
پایتخت۶خیلی بد بود چرا که بدآموزی زیاد دیده میشد،،دروغهای نقی،قاچاق موادو۰۰۰۰۰۰
در کل شور رو از مزه بردن،زندگی اسلامی رو ب باد مسخره گرفتن،،بی فرهنگی ک دیگه خیلی نمایان بود،،،خنده دار بود ولی با زیرپا گذاشتن ارزشها
فاطمه
|
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
اصلا جالب نبود
علیرضا
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
عالی بود
ناشناس
|
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
بسیار بد بود یک بار نقی بعد از مکعه آمدنش نماز خوند با مسقره کردن نماز وبی حرمتی بهتاش از فامیل و خانواده اش بی حرمتی به دختران سرییال 6 اصلا خوب نبود
مهدی
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
متاسفانه افتضاح و اسفناک بود و منجر به تبلیغ اثرات اجتماعی نامطلوب در جامعه شد. به معنای واقعی بد آموزی.
واقعا رسانه ملی باید خجالت بکشد که یا بودجه میلیاردی مردم سعی در نشر زشتی ها در جامعه میکند. این سریال:
1-ضد بنیان خانواده ها، بجای محور بودن محیط خانواده زن وشوهر درگیر مشغولیات کاری خود هستند.
2- بیان الفاظ رکیک و دور از حرمت.
3- مسخره کردن دین توسط ریاکاری.
4-بدون هرگونه فیلم نامه و محتوا، بی نتیجه بودن داستان .
5- تبلیغ حضور در مراسم و پارتی های نا مناسب ومختلط .
6-بی تربیتی مکرر بهتاش نسبت به پدر و مادر و حتی دست بلند کردن روی آنها و تبلیغ بی حیایی و بی احترامی فرزندان به والدین.
7-تبلیخ دوست دختر بازی و خونه مجردی داشتن.
8-تبلیغ درغگویی زن وشوهر به یکدیگر نقی وهما.
و...
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
روی صحنه جز زشتی و افتضاح ندیدیم انتظار دارین پشت صحنه ...!!!!
محمد امین
|
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
عالی بود دمتون گرم خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :