صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۰۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای: با توجه به دستورهای ستاد کرونا، در این چارچوب از ورود افراد به تفرجگاه‌های کوهستانی مانند دربند، کن، سولقان و...

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای: با توجه به دستورهای ستاد کرونا، در این چارچوب از ورود افراد به تفرجگاه‌های کوهستانی مانند دربند، کن، سولقان و.. توسط پلیس کوهستان ممانعت خواهد شد.

در این طرح با کمک پلیس اماکن فاتب و سایر دستگاه‌های نظارتی هر واحد صنفی که در مناطق ذکر شده اقدام به فعالیت کند، پلمپ خواهد شد.

امسال در روز ۱۳ فروردین به مانند سال‌های گذشته روز طبیعت نخواهیم داشت.

شهروندان در صورت امکان از خانه‌هایشان خارج نشوند تا با اتحاد ملی بر این بیماری منحوس غلبه کنیم

برچسب ها: کرونا ، سولقان ، کوهستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حمید کلباسی
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
خدا را شکر؛ چون سیزده به در ایرانیها ، روز نابودی طبیعت بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :