صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افزایش آمار فوت بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان به ١٣ نفر خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: متاسفانه تا کنون ١٣ نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از این تعداد ٧ نفر مربوط به شهرستان های محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۴ نفر شهرستان های  محدوده دانشگاه زابل و ٢ نفر مربوط به شهرستان های محدوده دانشگاه ایرانشهر هستند.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز جمعه هشتم فرودین موارد مثبت آزمایشگاهی کووید۱۹ در  سیستان و بلوچستان  ۵ مورد افزایش یافت و به صورت تزایدی به ١٧٣ نفر رسید.

این مسؤول افزود: ۱۱٧ نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ٣٩ نفر در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه زابل و  ۱۷ نفر  از هم استانی های ساکن در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه ایرانشهر هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :