صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۹۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
خاک اینجا را خوردیم و اگر مردم ایران نبودند ما هم نبودیم؛ ملیت تغییر ناپذیره

به گزارش بولتن نیوز،   واکنش جالب خواهران قهرمان منصوریان به مهاجرت کیمیا علیزاده از ایران، خاک اینجا را خوردیم و اگر مردم ایران نبودند ما هم نبودیم؛ ملیت تغییر ناپذیره

برچسب ها: ایران ، منصوریان ، خواهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حمیدخان
|
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
کیمیاد علیزاده؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :