صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:آمار فوتی‌های ناشی از مسمومیت الکلی در اهواز به ۲۶ نفر رسید

به گزارش بولتن نیوز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:آمار فوتی‌های ناشی از مسمومیت الکلی در اهواز به ۲۶ نفر رسید

همچنان ۲۶۵ نفر بستری هستند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :