صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
در پی شیوع بیماری کرونا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از مردم درخواست کرد که به مراکز گردشگری و موزه‌ها نروند.

به گزارش بولتن نیوز، امین قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای پیشگیری از این بیماری به مردم توصیه می‌شود تا حدممکن از رفتن به موزه‌ها و مراکز گردشگری، زیارت‌گاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت خواهند شد؛ خودداری کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا تورها و بازدیدهای گروهی ممنوع شده است و درخواست می‌کنیم مردم هم تا حتی‌المقدور این کار را انجام ندهند.

قاسمی با بیان اینکه تعطیلی این مراکز نیاز به مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست وزیر بهداشت است، افزود: چنانچه نیاز به تعطیلی این اماکن باشد با اعلام و صدور مجوز این ستاد اقدامات بعدی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :