صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
آشتیانی:
نامزد انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه استفاده از ورزشکاران برای رأی جمع کردن، بی‌اخلاقی انتخاباتی است گفت: مجمع فدراسیون...

محمدرضا کاظمی آشتیانی  در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: دوومیدانی مهم‌ترین رشته المپیکی است. فدراسیون دوومیدانی ایران مشکلاتی دارد ولی باید به این نکته توجه داشت که رئیس فدراسیون، ناجی دوومیدانی نیست.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: فضای همدلی و اعتماد بعد از سال 91 در دوومیدانی از بین رفته و اختلافات شدیدی به وجود آمده است. تعداد دوپینگ‌های بالا و رکوردهای غیر قابل باور، باعث آبروریزی بین‌المللی در این رشته شده و اختلافات را بیشتر کرده است.

آشتیانی گفت: امیدوارم اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی و روسای هیئت‌ها به معیارهایی برسند و بر اساس آن رئیس را انتخاب کنند. کاندیداها نباید وعده‌‌های پوچ بدهند چون حرف زدن کار ساده‌ای است. خوشبختانه افرادی که برای ریاست فدراسیون در این دوره نامزد شده‌اند، امتحان پس داده هستند.

وی تصریح کرد: کاندیداها نباید ورزشکاران را سپر خود برای رأی‌گیری کنند. یک ورزشکار برای موفقیت نیاز به تمرکز و آرامش دارد تا در مسابقات لطمه نخورد. استفاده از ورزشکاران برای رأی جمع کردن، بی‌اخلاقی انتخاباتی است. علاوه بر این کسانی که در وزارت ورزش، پست‌های حساس دارند، نباید با حفظ سمت خود در انتخابات ثبت کنند و در سفر به شهرهای مختلف به دنبال رأی باشند. این ضعف بزرگ و ایراد اساسی قانون است.

کاظمی آشتیانی در پایان گفت: مجمع فدراسیون باید مطالبه‌گر باشد و حق دوومیدانی را از کاندیداها بخواهد. اعضای مجمع نباید به افکار رویایی و شعارها رأی بدهند.

 انتخابات فدراسیون دوومیدانی 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :