صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۴۹۱۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت تعطیلی مدارس تهران بعد از روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

به گزارش بولتن نیوز، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا روال کار این است که مدارسی که حوزه اخذ رای هستند ممکن است در روز بعد از انتخابات (شنبه) به دلیل تعداد زیاد آرا تعطیل شوند.

سخنگوی آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: اگر میزان مشارکت زیاد باشد چنین حالی پیش می آید. تا روز انتخابات به صورت قطعی نمی توان درباره تعطیلی اظهار نظر کرد. باید میزان مشارکت را ببینیم و متناسب با میزان مشارکت اگر ضرورت داشت مدارس برای روز شنبه تعطیل خواهند شد در غیر این صورت مدارس تعطیل نخواهند شد.

ثقفی در ادامه بیان کرد: این تعطیلی به میزان مشارکت مردم بستگی دارد اگر میزان مشارکت زیاد باشد و شمارش آرا زمان بر شود و کار در شب انتخابات تمام نشود مدارس شنبه تعطیل خواهند شد ولی تاکنون هیچ چیز مشخصی وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: بیشتر مدارس حوزه اخذ رای دولتی هستند. مدارس حوزه اخذ رای مشخص است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر معلم یک مدرسه در مدرسه ای دیگر مشغول شمارش آرا باشد و نتواند روز بعد در مدرسه خود حضور پیدا کند وضعیت به چه صورتی خواهد بود؟ گفت: معمولا این مشکل را داریم که مسئولان صندوق در مدرسه خودشان نیستند و یا در مسجد و هر مکان دیگری که حوزه رای باشد حضور داشته باشند. اگر این وضعیت پیش بیاید فردای انتخابات یعنی روز شنبه تمام مدارس را تعطیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: تهران ، مدارس ، تعطیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بد نیست
زهرا
|
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
تو رو خدا تعطیل کنید من خودمم میخوام برم پشت صندوق وایسم وقت درس خوندن ندارم
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
تورو خدا تعطیل نکنیددد
آرمیتا
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
من خواهش می کنم که تعطیل کنیم مدارس را که مردم بتوانند رای بدن به شورا خواهش می کنم که تعطیل کنیم مردم رای بیشتری بدن
زهرا
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
یک کلوم بگید تعطیله؟؟ آره یا نه ؟؟؟؟
فاطمه
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
لطفا تعطیل کنید تا بتوانیم برویم ورای بدهیم لطفا
کسری
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
بابا بسه دیگه تعطیلی منکه میگم تعطیل نشه بریم سراغ درس خوندن
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
تر خدا تع طعتیل کنید من خودم کل روز پای صندوق بودم وقت درس خوندن نداشتم
زینب
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
تعطیل کنید لطفا
ناشناس
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
دقیقا
ناشناس
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
تعطیل نکنید
محمد
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
تعطیل نکنید لطفا
فاطمه
|
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تعطیل کنیییییییید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :