صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۴۹۸۵۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
گامی در راستای عدالت
قوه قضائيه براي تغيير در نظام قدیمی پذيرش سردفتري ورود کرد

گروه اجتماعی: قوه قضائيه براي تغيير در نظام قدیمی پذيرش سردفتري ورود کرد

به گزارش بولتن نیوز، در تصويري که مشاهده مي شود مدیرکل اسناد و سردفتری قوه قضائيه درباره ي اصلاح شيوه ها و ضوابط تاريخي جذب سردفتر اسناد رسمي از مسئولین امر در این بخش خواست تا نظرات خود را ارسال کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگر هم سردفتر اضافه نميكنند لااقل جلوي درآمدهاي ماهانه چندصدميليوني برخي از ژنهاي خوبشون رو بگيرن.خدا شاهده انصاف نيست!
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگه بشه عالی میشه باید تعداد زیادی سردفتر در شهرهای بزرگ جذب شود و این درآمد های نجومی تقسیم بشه بین تمام افراد
ناشناس
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگر آقا زاده ها بزارن که خوبه
انحصار=رانت
آشنا
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خیلی هم عالی دیگر شاهد خرید و فروش امتیاز سردفتری به قیمت نجومی نیستیم و دیگر خبری از انحصار و آقا زاده پروری نیست . تشکر ویژه از مسولین که به فکر ما بودن
ناشناس
|
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
من برای یه سند اپارتمان ۶۰متری تقریبا یک میلین تومن به دفترخانه دادم..واقعا انصافه؟؟؟
غلامی
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با فساد رو پیش رفتن به امید اینکه رفع انحصار بشه واین درآمد های نجومی کاسته شود و همچنین با وجود این آین نامه ماده 69 قانون دفاتر اسناد رسمی هم خود به خود باطل خواهد شد و دیگه هیچ سردفتری امتیاز سردفتری و دفتر یاری را به قیمت کلان نمیتواند بفروش برساند .
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
باید رفع انحصار کلی بشه از این شغل پرسود و پردرآمد تا افراد دارای مدرک علمی و دانش آموختگان حقوق در هر سال بتوانند وارد این شغل شوند و همچنین خواستار حذف ماده 69 قانون دفاتر اسناد هستیم تا دیگر خرید و فروش امتیازات صورت نگیرد .
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اين كار بايد خيلي زودتر از اينها انجام ميشد. قبل از اينكه يك عده خيلي كم بتونن چند سال هرماه چندصد ميليون تومان درآمد داشته باشن و با طمع و زياده خواهي جاي صدها جوان تحصيلكرده رو اشغال كنن. مسئوليني هم كه چشم بر اين همه انحصار و رانت و فساد بستند بايد عزل و محاكمه بشن
حامی
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
اگر لابی سردفتران و کانون سردفتران که همگی جزو ثروت مندان کشور هستن و جز مشاغل پردرآمد انشالا رفع انحصار خواهذ شد به زودی و دانش آموختگان حقوق به راحتی میتوانن وارد این شغل شوند
سردفتر اسناد رسمی
|
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
در این آئین نامه جدید باید قوانین سخت گیرانه برای پذیرش سردفتر بطور خیلی جدی گنجانده بشود.در گزینش سال 87 عده کمی که صلاحیت اخلاقی نداشتند بعنوان سردفتر پذیرفته شدند که کلیت صنف و بقیه همکاران را بدنام کردند.گزینش سفت و سخت مانع ورود افراد ناصالح میشود و باید یک تغییر بنیادین در اینجا به وجود بیاید تا ازمشکلاتی مانند جعل و تخلفها و فسادها و رانتها پیشگیری بشود.تشکر ازآیت الله رئیسی که خودشان شخصا به مسائل سردفتری وارد شدند و باید این اقدام به جای قوه قضائیه را به فال نیک گرفت که به امید حق محصول آن چیزی جز پالایش و اصلاح آسیبها نخواهد بود
ناشناس
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ایشالا جذب سردفتری بصورت جدی صورت بگیره مخصوصا در تهران و شهرهای بزرگ که هرجا میریم میگن وقت نداریم
ناشناس
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
طبق اخبار رسیده ایشالا اواسط سال جدید آزمون برگزار میشه و تعدا زیادی سردفتر جذب خواهد شد . و حتی طبق شنیده ها رفع انحصار در این شغل انجام خواهد شد البته طبق گفته ها قراره هر دو الی سه سال یک بار آزمون برگزار کنن . با این کار دیگه کسی امتیاز یک شغل دولتی را بفروش نمیرساند . کاش ریاست قوه قضاییه رسما ممنوعیت واگذاری امتیاز سردفتری و دفتر یاری اول و دوم دفاتر اسناد رسمی را اعلام کنند . واقعا فروش امتیاز سردفتری و دفتریاری به قیمت میلیاردی ؟
ناشناس
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
تقصیر وعدم آشنایی صحیح سازمان ثبت درانتشار آگهی ازمون سردفتری سال ۹۷ و دوسال اجحاف درحق پذیرفته شدگان اولیه ، با رقابتی کردن اخیر پذیرش بی عدالتی آشکار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :